Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Julklapps tävling!!

Startat av GuldUgglan, 03 December, 2014, 21:31:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Citat från: GuldUgglan skrivet 18 December, 2014, 19:05:21
haha.. jaja.. allt åkte i samma gula låda samtidigt så..det bör nog titta fram till alla inom kort  :D
pappagoran kanske bor lite "off-side" så ni har kanske inte postutdelning varje dag?

Bor "off-side" är väl inte riktigt rätt då jag bor i RIMFORSA som ligger i den mest sköna delen av Östergötland. (ni andra som som bor i Östergötland, TYST nu!) Sen är ju posten i dag en sak för sig. Allt som kommer norr ifrån ska 15 mil söder om mig för att sorteras och sedan hit. En liten omväg på 30 mil.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

HANNU

Lugn @Pappagoran ,du kommer  ikapp  mig med paketen. Du vet ju att  jag firar  Jul, så nu står  den stilla på hyllan tills  julaftonen. Då skall den  ta sina sista  metrar  innan den öppnas.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Guldbob

Jag bugar, bockar och tackar för den gröna myssen.
Ovanpå allt så:
ÖNSKAR JAG ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

Pappagoran

Citat från: HANNU skrivet 18 December, 2014, 20:23:33
Lugn @Pappagoran ,du kommer  ikapp  mig med paketen. Du vet ju att  jag firar  Jul, så nu står  den stilla på hyllan tills  julaftonen. Då skall den  ta sina sista  metrar  innan den öppnas.

Jo jag är väldigt lugn @HANNU Så här års får man kämpa hårt för att just hålla sig lugn. Det är skillnad mot sommaren när man inte kan få spaden att gå fort nog. Såg precis att den du höll med dvs @Guldbob hade fått en grön idag. Var din också grön? Jag bestämde mig för en sand/grusfärgad då ljust passar skägget bättre.

Men då du nu tycker om Jul säger jag GOD JUL till dig och din fru och hoppas den blir trevlig och fridfull för er.

HANNU

Jag försöker hålla mig uppdaterat på allt och är nyfiken på nya saker. Men och andra sidan är jag otroligt konservativ i vissa saker. Tex av tradition öppnar jag ingen julklapp före julaftonen. Julgranen tar jag in på julafton morgonen. Ja, jag har massor av traditioner.
Därför har jag ingen aning om färgen.  :-*
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Pappagoran

Tackar @GuldUgglan Idag kom den. Sitter redan där den ska vara.  :D

burris

Tack GuldUgglan för förstapriset med de finfina fiskedragen!
En Hornet wobbler och en Mepps spinnare.
De passar fint in i min draglåda :)

Ha en riktigt skön Julhelg och ett fantastiskt kommande Guldår!
Den som letar han söker.

brottareoskar

Skickat från min GT-I8160 via Tapatalk 2
Tack för kebban!!!
Hoppas vi ses irl.