Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Hinner han innan matchen börjar?

Startat av BrianIce, 11 Oktober, 2013, 16:54:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BrianIce

Jag syftar förstås på allas vår storpostare. Vi som följt honom under de senaste månaderna har sett en snabb och stadig klättring uppåt i rankingen. Nu är det han bara två ifrån silverplatsen. Tidigare i veckan gissade jag att detta skulle ske någon gång under söndagen, men det verkar som att han ökat takten ytterligare. Satsar han måhända på guld?

Ett stort grattis i förskott då jag ska äta smörgås på restaurang nu och inte kommer kommer kunna närvara vid det exakta ögonblicket.

/Brian

ps dem som förstår vad jag menar förstår det :P

I lurk, Therefore I am

Dejamm

Nu en från Silver  462 så två till  =)

Pappagoran

Citat från: BrianIce skrivet 11 Oktober, 2013, 16:54:47
Jag syftar förstås på allas vår storpostare. Vi som följt honom under de senaste månaderna har sett en snabb och stadig klättring uppåt i rankingen. Nu är det han bara två ifrån silverplatsen. Tidigare i veckan gissade jag att detta skulle ske någon gång under söndagen, men det verkar som att han ökat takten ytterligare. Satsar han måhända på guld?

Ett stort grattis i förskott då jag ska äta smörgås på restaurang nu och inte kommer kommer kunna närvara vid det exakta ögonblicket.

/Brian

Ja till och med jag förstod innebörden i posten efter att ha funderat i kanske 15,37 sekunder (skiter i tusendelarna). Först trodde jag det handlade om våran Iller tills det gick upp för mig att detta handlade om mig. Har faktiskt inte tänkt på detta med antal poster men blev ärligt talat lite skrämd när jag noterade vad jag håller på med. Ska försöka lugna ner mig lite!  :D

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

ultralasse (Lars Langö )

Citat från: Pappagoran skrivet 12 Oktober, 2013, 17:08:49
Har faktiskt inte tänkt på detta med antal poster men blev ärligt talat lite skrämd när jag noterade vad jag håller på med. Ska försöka lugna ner mig lite!  :D

Tycker jag absolut inte att du ska...lugna ner dig med skrivandet...Du har ju lugnat dig med fysiskt arbete redan (ej borträknat stora gropar stora som Blekinge)..  det är ett stort nöja att logga in varje dag och se vad "gubben" skrivit idag.

Ps. hälsa rännorna att vintern blir mild och kort.
Tiga är silver  -vaska är guld :)
kultakuume nousee !!!

evabenke

Ska försöka lugna ner mig lite!  :D
Vi är många som är roade av din skrift. Det är ingen slump att du har 447 "likes" just nu.
Tycker du ska vara/förbli precis sådan som du är :)
Den som gräver får se.

Dejamm

Håller med föregående talare. De som mot förmodan har en annan åsikt behöver ju inte läsa inläggen. =)

BrianIce

/Brian

Ja till och med jag förstod innebörden i posten efter att ha funderat i kanske 15,37 sekunder (skiter i tusendelarna). Först trodde jag det handlade om våran Iller tills det gick upp för mig att detta handlade om mig. Har faktiskt inte tänkt på detta med antal poster men blev ärligt talat lite skrämd när jag noterade vad jag håller på med. Ska försöka lugna ner mig lite!  :D

Inte ska du lugna ner dig! Fortsätt posta i samma takt. Du skriver både mycket och mycket underhållande :) Hoppas verkligen du inte uppfattade det jag skrev som kritik. Som evabenke påpekade så är det ingen slump att du har 447 likes.

/Brian
I lurk, Therefore I am

lingonben

håller helt med Brian
keep up the good Work.:-)

Pappagoran

Oj oj, vad säger man nu? Tack? Nä känns fjuttigt!  Kanske att jag alltid försökt vara mig själv! Alltid gått lågt (djupt på senare tid) och smygt fram för att inte väcka uppmärksamhet då jag tror att uppmärksamhet är av ondo p g a att alla gånger jag väckte uppmärksamhet i min ungdom kom polisen. (det kan ju bli en senare historia)

Nåja, jag är nu fyllda 58 (vuxen tror en del, men men) och har kommit ut ur garderoben. Då menar jag den garderob där pennan låg ( idag heter det tangetbord)! Jag har också noterat alla likes och är mäkta förvånad över att jag kan skriva och säga något som en del faktiskt uppskattar. Jag kan inte mer än säga tack till er träffade vänner och ännu oträffade vänner. Tack!

GULDFORUM.SE FOREVER!

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

iller

Jag får öka på mitt spam annars kommer du la ifatt mig snart ;D