Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Lill Unnah

Startat av HANNU, 04 Oktober, 2013, 13:03:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HANNU

Han föddes med 7,5kg vikt och 60cm längd. Axell bredden är 30cm och längden när han sträcker sig blir 115cm. Skeletten består av aluminium och munnen av plast. Matsmältningen har han som perforerat rostfritt med 5mm hål. O:-)
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Dejamm

Nugget

Grattis till nedkomsten!!!
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

meister

Pappagoran

Beskrivningen låter som en stor överviktig bäbis med lite utommänskliga egenskaper men ser väldigt lovande ut!
På rätt ställe kommer du att se guld i den.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

meister

Blev då inspirerad till tusen av den vikbara funktionen. Jag kommer nog också göra en liknande  :)

Kulta Imuri

Jäklar va snygg! Vad ör det för back som du använt som hopper?

HANNU

Citat från: Kulta Imuri skrivet 04 Oktober, 2013, 20:36:48
Jäklar va snygg! Vad ör det för back som du använt som hopper?
hitta den på Bauhaus. Hade lite brottom, tur för det att den låg precis vid ingången.

koolander(Mazi)

Den var riktigt fint. Vad kostade det dig att bygga det i material? hur lång tid la du på bygget?

HANNU

Citat från: koolander skrivet 05 Februari, 2014, 20:42:13
Den var riktigt fint. Vad kostade det dig att bygga det i material? hur lång tid la du på bygget?
Materialen är det minsta, jag köper av grosisten. Plastlådan med rören från Bauhaus kostar nog mest.En och halv dag, ca.

koolander(Mazi)

Intressant! Skulle du kunna tänka dig bygga en sån till någon annan? Och i så fall vad skulle du ta?

HANNU

Citat från: koolander skrivet 05 Februari, 2014, 21:21:38
Intressant! Skulle du kunna tänka dig bygga en sån till någon annan? Och i så fall vad skulle du ta?
längre fram, just nu har jag inte tid. Det är helghåbby och jag har mycket annat  på helgerna.

Kid

Söt han är! Han har pappas ögon :) Hoppas han får sig en liten hemstickad matta av farmor.
If gold is your treasure, then digging is your pleasure.