Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Mitt "bling" från helgen i Ädelfors.

Startat av Pappagoran, 09 September, 2013, 19:21:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Jaa kära vänner, här kommer det ju äntligen något om guld i från mig. Den största är ca 4x5 mm.

Helgen var helt underbar (nästan) med otroligt fint väder och gamla och nya bekantskaper från forumet.
Nya såsom vår käre Fogde, Infa, Blixten, Nugget, Guldrush och Skånegrävarna  (hoppas jag inte glömde någon)
samt redan träffade medlemmar såsom Basso och Ultralasse samt ett antal andra dlada trevliga människor.

Att helgen bara vart "nästan" beror på ett djäkla migränanfall när man började känna sig lite på topp. Så när den
riktiga tillställningen skulle börja fick jag lägga ner all verksamhet. Ligga i vindskyddet med ett huvud som var på
väg att explodera.

Den tråkigaste biten var ju att jag missade kvällen med den avtalade skönsången med Fogden. Hoppas verkligen han
förlåter mitt svek.   :'(

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Blixten

Absolut var det en mycket trevlig helg! Var trevligt att äntligen gå träffa dig!
Gräv gräv och åter gräv

piggis

Grävde du djupt????

Skickat från min GT-S7710 via Tapatalk 2

goldrush

grattis :D

själv så har jag träningsvärk i hela kroppen :( kan knappt röra mig efter att jag och basso ståt och grävt ett hål som blev 2m i diametern och runt 1m djup ca 3 kubik material och kört i min HB.
kan bara säga att motorn gått förvånad kanon och det på tomgång från 08:00-16:00 utan att tanka och halva tanken finns kvar :o

vad vi fick får vi se när Basso sätter i hop sin nya GULDKUB som han köpte.

och säger det samma roligt att få träffa ansikten bakom tangentborden :)

Nugget

Jag säger detsamma, KUL att träffa er alla!!!!
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

skånegrävarna

Vi får gratulera till fångsten och tacka för fantastiskt trevligt sällskap i ån!
Blir nog en trip till till helgen för den sämre halvan av skånegrävarna, du råkar inte vara där igen då? =)