Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Chatt-historik

Startat av BASSO, 24 Augusti, 2013, 20:52:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BASSO

Hej nugget!
Jag saknar ett altenativ på chatt historiken. Nu när det är många medlemmar på forumet och flera som skriver på chatten (inte bara iller ;)) så saknar jag historik 1 vecka tillbaka. Nu finns det 2 dagar-2veckor blir så jäkla mkt att plöja igenom om man inte har tid att läsa- logga på mer än någon gång ibland. Mvh basso
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Pappagoran

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

iller

Pappagoran

Ja men den säger bara Iller 97% övriga 3% TJOHO!  Nugget, Illerfilter? Nä nu var jag bara dum. En Batman på den och "one slap in my own face"

iller

Citat från: Pappagoran skrivet 25 Augusti, 2013, 17:30:29
Ja men den säger bara Iller 97% övriga 3% TJOHO!  Nugget, Illerfilter? Nä nu var jag bara dum. En Batman på den och "one slap in my own face"

Nej det gör den inte för det är statistiken, inte historiken. Kolla längst upp till vänster i chattrutan blindstyre där ;)

Pappagoran

Aha, tack för den upplysningen Iller. Statistik är ganska tråkigt emedan historia är rätt trevligt. Och blindstyre var ju ganska träffande, har flera par glasögon på skrivbordet men de jag såg bäst med tappade jag i skogen igår. Hur kunde du veta det???

iller

Citat från: Pappagoran skrivet 25 Augusti, 2013, 18:07:52
Aha, tack för den upplysningen Iller. Statistik är ganska tråkigt emedan historia är rätt trevligt. Och blindstyre var ju ganska träffande, har flera par glasögon på skrivbordet men de jag såg bäst med tappade jag i skogen igår. Hur kunde du veta det???

iller vet allt, så ere  8)

BASSO

Jo jag har sett historik knappen, det jag saknade var alternativet en vecka i den. Nu finns det 20min, 2tim, 2 dagar, 2v. Om man inte läst på några dagar och väljer historik 2v blir det typ 70sidor att kika igenom. Mvh basso
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Nugget

Hej Basso

Har varit upptagen dom senaste dagarna men jag ska ställa frågan till han som tillverkade Chatten och så får vi se om han kan lägga till 1 vecka i den listan.
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

så, nu är det 1 vecka istället för 2...

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Pappagoran

Citat från: Nugget skrivet 31 Augusti, 2013, 10:22:11
så, nu är det 1 vecka istället för 2...

/Nugget

Tack för det säger jag. Du jobbar ihärdigt med detta forum och jag vill samtidigt att du ska veta att det UPPSKATTAS!