Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

VM Italien 2013

Startat av Gruvfogden, 15 Augusti, 2013, 20:30:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

På lördag drar VM i guldvaskning igång i Italien. Tänkte därför med denna tråd önska vår nuvarande Svenska och Finska mästare INFAUSTUS ett stort lycka till.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

evabenke

Då hoppas vi på Guld & håller tummarna! Lycka till Infa!
Den som gräver får se.

erland82


BrianIce

Inte behövs det något "lycka till". Fixar han finnarna på deras hemmaplan så är VM-guldet redan hemma i Svedala!  8)
Hmmm, hoppas jag iaf.. Så lycka till där nere i Europas stövel! Vi håller alla tummarna för dig!
/Brian
I lurk, Therefore I am

tazze

ja lycka till infa! kick some Italien butts
hellre helbränd än solbränd!

Infaustus

Ja det gick inte så bra,fick nån typ av nerv förlamning i höger armen så jag kunde inte lyfta den en mm,blev 12a i klassika finalen och försvann i semi i pro men.

Men nästa år då jävlar är de ju nästan på hemmaplan så då ska det tränas.
Go big or go home.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod