Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

SM och Mineralmässan i Kopparberg 27 juli 2013

Startat av johanssonsan, 29 Juli, 2013, 08:31:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

johanssonsan

Några bilder från SM i guldvaskning. Härligt arrangemang med vaskartävlingar hela helgen.
Mineralmässan gick samtidigt med ett tiotal tält mitt i byn.







johanssonsan


johanssonsan

#2
Ett par från Mineralmässan

johanssonsan


Gruvfogden

Passar på att flika in ett Grattis till Infaustus som tog hem guldet i två klasser (traditionell och herrar).
Lycka till på VM senare i höst.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod