Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

God Jul

Startat av HANNU, 20 December, 2018, 08:44:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HANNU

Ja, många är det vänner jag fått genom detta forum, från Vittangi till Ystad. Inte bara det, utan också från Norge och Finland. 2013 hittade jag forumet, och då började jag aktivt gräva guld, så nybörjade är jag mot flera som grävt i åratal. Guldmarkerna i Finland hade jag ändå besökt innan i flera år eftersom jag spenderat semestern där många gånger under 45 år. Medlemsantalet under min tid har ökat från 300 till över 2000 och många har på riktig blivit aktiva.
Nu har vi egen inmutning i Finlands finaste natur med elva riktigt goda vänner. Vaskningen i Finland i sin tur har lett till många fina grävarvänner där, och väntar mig få flera till på båtkryssningen i februari där över 300 finska grävare årligen deltar med olika föreläsningar och experter från myndigheterna.
Många är det som i år har anslutit sig till forumet som nyblivna vaskare. Hoppas ni kommer att drivas med ert nya hobby.
Därmed önskar jag alla, Dan Nugget att börja med, och resten av forumet riktigt God Jul och Gott Nytt År.
OBS: Glöm inte att trycka på donera knappen så forumet kan hålla sig i liv.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

vedboden

en god juloch ett gott nytt vaskarår till dej hannu

Grävmaskinisten

God jul Hannu!!
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

Grävmaskinisten

Citat från: HANNU skrivet 20 December, 2018, 08:44:41
Ja, många är det vänner jag fått genom detta forum, från Vittangi till Ystad. Inte bara det, utan också från Norge och Finland. 2013 hittade jag forumet, och då började jag aktivt gräva guld, så nybörjade är jag mot flera som grävt i åratal. Guldmarkerna i Finland hade jag ändå besökt innan i flera år eftersom jag spenderat semestern där många gånger under 45 år. Medlemsantalet under min tid har ökat från 300 till över 2000 och många har på riktig blivit aktiva.
Nu har vi egen inmutning i Finlands finaste natur med elva riktigt goda vänner. Vaskningen i Finland i sin tur har lett till många fina grävarvänner där, och väntar mig få flera till på båtkryssningen i februari där över 300 finska grävare årligen deltar med olika föreläsningar och experter från myndigheterna.
Många är det som i år har anslutit sig till forumet som nyblivna vaskare. Hoppas ni kommer att drivas med ert nya hobby.
Därmed önskar jag alla, Dan Nugget att börja med, och resten av forumet riktigt God Jul och Gott Nytt År.
OBS: Glöm inte att trycka på donera knappen så forumet kan hålla sig i liv.

Jag kommer också att åka med Hannu.
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

gangsing finne

God jul här från finnelandet till er alla .speciellt till er som har finskt blod i ådrorna,tippar på att ni är rätt många.och alla från masriket .heja dalom, är ju född där och levt i ca 22år .gott nytt 2019
vaska stället först innan du gräver

Verktygsmakaren Sven

Lättjan är uppfinningarnas moder/
Ingenting är omöjligt det Omöjliga tar bara lite längre tid

serpent

God Jul till er alla som letar och stretar efter det dolda gula och gyllene som finns i jorden!!!  :) :)

vaskaholic

God jul på er alla och ett gott nytt guldår.
Skitvaskning på er.

VaskarMike

God Jul på er!

vedboden

god jul på dej  övdalspötchen---  pelle oxbjär

Nugget

God Jul och Gott Nytt År på dej med @HANNU och alla andra!!!!!!

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Eucitzen

God Jul & Gott nytt år!
Geologists are gneiss, tuff and a little wacke.

mozice

Gott nytt år på er [emoji322][emoji898]

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk