Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

GOLD

Startat av johanssonsan, 05 Januari, 2017, 10:05:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

johanssonsan

Premiär senare i januari.

wkstrm

Matthew är ju en bra skådespelare, grym i True Crime bland annat.
Ska lägga serien under bevakning så jag kan kolla när den börjar sändas! :)
Tack för tipset!

EDIT: Fick för mig att det var en serie. :(

maxibazze (Max)

En film att se fram emot. Enligt SF har den bio-premiär den 3 mars  ???, vilket låter märkligt då premiären (i USA) som du säger är senare i januari. Vill ju gärna se den på bio och inte hemma på datorn.  :)
______ _          _          ______
|   ___   |         | |          |         \
|_____| |_____| |_____ |_____/

wkstrm

Citat från: maxibazze (Max) skrivet 05 Januari, 2017, 10:57:46
En film att se fram emot. Enligt SF har den bio-premiär den 3 mars  ???, vilket låter märkligt då premiären (i USA) som du säger är senare i januari. Vill ju gärna se den på bio och inte hemma på datorn.  :)

Det är ju inte ovanligt att filmer har premiär i USA långt före de har premiär i Sverige. Vet inte varför det är sådan fördröjning hela tiden.
Kan det vara en licens/avtalsfråga kanske?

johanssonsan

Citat från: wkstrm skrivet 05 Januari, 2017, 11:22:03

Det är ju inte ovanligt att filmer har premiär i USA långt före de har premiär i Sverige. Vet inte varför det är sådan fördröjning hela tiden.

Först genom censuren sen till översättning och textning. Filmen finns redan ute som torrent!

BarbieOnWeed

Citat från: johanssonsan skrivet 05 Januari, 2017, 11:42:54
Citat från: wkstrm skrivet 05 Januari, 2017, 11:22:03

Först genom censuren sen till översättning och textning. Filmen finns redan ute som torrent!

Vart sjutton hittar du en fungerande torrets? Tycker att jag letat som tusan :)

johanssonsan

De är borta där jag fann dem tidigare. Får leta vidare .... GOLD går upp 27 januari i USA. Kan bli lättare att finna då.