Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Kommentarer till "Säsongens Bästa Bild, 2016"

Startat av Nugget, 11 December, 2016, 10:27:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

I denna tråd kan kommentarer till tävlingen "Säsongens Bästa Bild, 2016" postas...
Lycka till alla goa vänner...

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

HANNU

Ser ut att du inte är tillräckligt tydlig med att folk skall lära sig kommentera sina bilder här.
Ho hoj, samma visa varje år.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Gruvfogden

Citat från: HANNU skrivet 11 December, 2016, 17:21:21
Ser ut att du inte är tillräckligt tydlig med att folk skall lära ölsig kommentera sina bilder här.
Ho hoj, samma visa varje år.

Jag tror du missförstått Hannu. Folk ska inte kommentera bilderna i den tråden men man får själv skriva om sin bild.
En bildtext och en kommentar är helt olika saker.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

HANNU

Så en bildtext är inte en kommentar.
Jag har en annan uppfattning om reglerna.

Annars tycker jag att en bra bild talar för sig själv.

wkstrm

En bild på en nugget upphållen utav någon är visserligen fin, men den säger inget om var den är tagen till exempel där en bildtext är ett bra komplement till bilden.
Men jag antar att @Nugget kan förtydliga det hela? :)

HANNU

Citat från: wkstrm skrivet 11 December, 2016, 18:12:33
En bild på en nugget upphållen utav någon är visserligen fin, men den säger inget om var den är tagen till exempel där en bildtext är ett bra komplement till bilden.
Men jag antar att @Nugget kan förtydliga det hela? :)
Visst. Om man behöver stärka sin bild,  kan man på  denna tråd lägga en riktig maraton förklaring.

Nugget

Den som lägger in en bild till tävlingen får ju skriva lite men JAG kommer inte att ta med detta i bedömningen av "Säsongens Bästa Bild".
Att kommentera andras bilder går bra här...
Det var för att hålla tråden ren och fin...  :)

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.