Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

HOG PAN

Startat av johanssonsan, 01 Juni, 2014, 07:48:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Dejamm

Det är kanske allt man behöver.... Nja lite mer behöver man ju kanske... Spade  ;)

Men om man vill kunna köra genom mer grus fort så verkar den bra. Sen kan den också vara bra eftersom det finns väldigt många bäckar som det är lite vatten i på sommaren. Jag ser nytta med den. MEN skall dock inte köpa någon. Har ju redan för mycket prylar  ;)

Ööö sen tror jag att det finns olika intressen för vårt guldgrävande. Vissa gillar att bygga och testa. Andra att bara vaska med panna. Några att köra med sina rännor och high banksers.... Ja ni fattar. Det som gör en glad bryr sig inte nästa om.

HANNU

Citat från: HANNU skrivet 01 Juni, 2014, 11:24:22
Förstår inte riktigt nyttan med det.  Gör inte vanligt sikt samma jobb.
Nu när ja byggd en måste jag dra tillbaka min åsikt.
Hur många saker det finns som man är skeptisk till. Bästa svaren får man när man prövar en.
Många bud får man om olika grejor.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod