Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Paket

Startat av HANNU, 02 April, 2015, 06:10:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HANNU

Nu är vinter byggnationerna slut. Sista HB:n skickat norrut. 26 kg
Som man kan se så är inte paketeringen min branch.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Hurri

FUL färg på paketet men säkert mycket snyggt innhåll GLAD PÅSK :-)
Född naken begraves med hatt, boots och panna i en ränna!

Sluiceman Dan

#2
Citat från: Hurri skrivet 04 April, 2015, 16:02:06
FUL färg på paketet men säkert mycket snyggt innhåll GLAD PÅSK :-)

Hahaha, ;D

GLAD PÅSK ....  8)
Ge inte upp - Guldet finns därnere... Gräv djupare 😝
INSTAGRAM: dan_sluiceman_dan
Delägare i Skäggwood och Midnight Miners Prospecting 🤠⚒⛏

newstream

Citat från: Hurri skrivet 04 April, 2015, 16:02:06
FUL färg på paketet men säkert mycket snyggt innhåll GLAD PÅSK :-)

Den färgen är ju perfekt, det betyder ju ömtåligt gods  ;D
Spade, ett undervärderat redskap.

HANNU

#4
Man tager vad man haver. I samma well som plåtarna kom, åkte dom iväg.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Hurri

Själklart man gör det och ang färgen så var det ju bara min personliga tanke och inget illa ment och dessutom är ju motagaren superglad denna Påsk att få äran att motaga ett sådant stort RÖTT paket det kan jag låva!!!
Född naken begraves med hatt, boots och panna i en ränna!

HANNU

Citat från: Hurri skrivet 05 April, 2015, 07:15:12
Själklart man gör det och ang färgen så var det ju bara min personliga tanke och inget illa ment och dessutom är ju motagaren superglad denna Påsk att få äran att motaga ett sådant stort RÖTT paket det kan jag låva!!!
det är lungt
är därför jag la ut bilden att det var så häftigt färg på paketet
Stå på dig, annars gör nån annan det.

johanssonsan

"det kostar bara 1:75"    ;D


Sluiceman Dan

Hahahaha, och där sprutades kaffet ur käften på mig
och ut över hela rumsmattan när jag lyssnade på detta.
:)) hahaha.

Ja jisses, ni är bara för härliga här inne på detta forum.  8)

/ Dan. (Mr Johansson)  C:-)
Ge inte upp - Guldet finns därnere... Gräv djupare 😝
INSTAGRAM: dan_sluiceman_dan
Delägare i Skäggwood och Midnight Miners Prospecting 🤠⚒⛏

Hurri

LoL den  var bra johansonssan :-) syverän!!!!
Född naken begraves med hatt, boots och panna i en ränna!

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod