Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Lite info...

Startat av Nugget, 20 December, 2014, 13:11:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Hej alla, här följer lite info...

1. Jag har fått lite problem med annonserna så dom är borta tills jag fixat problemet.

2. T-shirt kommer att beställas i dagarna så att vi har dom på lager. Denna gången från @Sudde(Stefan) 's bror.

3. En ny "Butik" ska upp då jag är lite trött på vår gamla. (Auktioner kommer att finnas kvar, där kan man också sälja sina varor).

4. En tävling om "Årets Bild" kommer snart upp.

5. Vi kommer också att radera medlemmar som inte varit aktiva alls dom senaste 2 åren.

6. Jag önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År!!!!!

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod