Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Orolig och rastlös så det blir en TÄVLING

Startat av Pappagoran, 09 December, 2014, 11:51:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Säkert många fler än jag som blir lite oroliga och rastlösa så här års så varför inte lägga lite tid på en ny liten tävling.

Under förutsättning att ingen här tänker som jag kommer denna tävlig att bli långvarig. Finns bara ett korrekt svar och det är hur jag tänker.

Orolig och rastlös = ?

Priset denna gång blir 5 små glasrör att förvara kommande sommars fynd i samt en trisslott som med lite tur kan finansiera sommarens äventyr.

Lycka till

PappaG
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

HANNU

Stå på dig, annars gör nån annan det.

Sudde(Stefan)

Framåt framåt och.....ner.

vedboden

GuldUgglan

orolig= tråkig
rastlös=arbetsam/fulltidsarbete utan rast..
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Michael Hillbom / Skidmark

Orolig = Skittråkig

Rastlös = Arbetslös (inget jobb ingen rast)
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

piggis

tedher

i dig gold

Colaburken

brottareoskar

Orolig+rastlös=Guldvadkning.

Skickat från min GT-I8160 via Tapatalk 2

Guldbob

Abstinens, detta tillstånd får man när det sparade koncentratet tar slut och snön ligger djup och tjälen är hård. Misströsta inte, på paydirt.se kan du snabbt få din medicin för en ringa penning!
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

Pappagoran

Citat från: Guldbob skrivet 09 December, 2014, 18:44:21
Abstinens, detta tillstånd får man när det sparade koncentratet tar slut och snön ligger djup och tjälen är hård. Misströsta inte, på paydirt.se kan du snabbt få din medicin för en ringa penning!

Vafaan, reklam även här. Trodde jag skulle slippa det genom att inte sätta på TV;n. Och ärligt talat så
är jag inte, ännu, så desperat att jag köper grus. Står ju en gruslåda utanför och sen finns ju även barnens
sandlåda. Skulle det bli för djävligt har jag ju även kattlådan att tillgå. Men köpa grus? NEJ säger jag!

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Guldbob

Men va fan, du bjöd ju in till det, se mig som ett apotek med lösningen, Paydirt.
Jag ser fram emot en video med dig i kattlådan...de andra kan ju köpa paydirt.se
Du är välkommen när du gett upp kattlådan jag är säker på att jag kan lösa dina abstinensbesvär med lite Guldsand...  ;)
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se