Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Lapin kullan kimallus

Startat av Gruvfogden, 25 Maj, 2014, 16:55:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Hoppas alla håller denna tråd igång med till vem filmen skickas. Dels för att vår käre Fogde inte ska behöva fundera på var
den är samt att jag börjar bli nyfiken på filmens resa fram och tillbaka i landet.

Så när du tittat på den bara skriv i denna tråd: Tack för underhållningen Fogden. Filmen är nu på väg till "nickname"

Och framemot Jul kanske Fogden har sin film hemma igen. Fast tunn som ett aluminiumfolie.  :D
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

erland82

Då var den påväg till ultralasse! Tack fogden för en bra film. Kul att se något guldrelaterat från vår sida av Atlanten :).

Gruvfogden

Citat från: erland82 skrivet 08 Juli, 2014, 14:27:59
Då var den påväg till ultralasse! Tack fogden för en bra film. Kul att se något guldrelaterat från vår sida av Atlanten :).

Kul att du gillade den:)
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

newstream

Bättre sent än aldrig,
Stor tack för lånet av filmen Gruvfogden
Tyckte den var riktigt bra.

Peter
Spade, ett undervärderat redskap.

ultralasse (Lars Langö )

Tackar fogden för film och nu är den strax på väg till burris.

:D :D :D
Tiga är silver  -vaska är guld :)
kultakuume nousee !!!

burris

Japp, nu är filmen hos mig och jag ska se den ikväll. Skickar den sedan vidare.  :D
Den som letar han söker.

Mabbe

Filmen landat här idag.
Tackar Fogden för lånet.
Vidare till @huggarn i morgon
Allt som glimmar är inte guld.

Hardgolder

Detta låter ju som en ett måste se, specielt om man funderar på att åka till finland till sommaren 2015 ;D Ställer mig i kön. Tack du delar med dig!

Nugget

Jag skulle också vilja se den men kan jag boka den till den 1 Aug. Jag kan inte innan...
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

huggarn

Filmen lämnar Norrköping i morgon med adress "meister"
Tack så mycket för lånet.
Härligt initiativ.

meister

Hej!
Nu har jag också sett filmen och den skickas från mig till "Klyvar" :)
/Andreas

klyvar

Japp nu har jag sett filmen. Fick den idag. Tackar så mycket för lånet. Imorgon lägger jag den på lådan till "Hardgolder". (kan ibland ta 2 dagar från norr till söder).
mvh
klyvar

HANNU

Är hemma först efter tionde augusti, men vill gärna se filmen.
Stå på dig, annars gör nån annan det.