Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Butiken är Öppen...

Startat av Nugget, 30 September, 2013, 21:51:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Citat från: lingonben skrivet 05 Oktober, 2013, 17:33:53
kan man köpa mot post förskott. :)

Hej

Nej, inte för tillfället.
Och jag vet inte om det kommer heller.

Vi håller på att bygga upp detta nu och vet inte riktigt vad vi kommer att sälja och hur allt kommer utvecklas men vi får se framöver...  ;D

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Så, nu kommer man till ett svensktalande PayPAL också.
Lite klurigt att koda då jag inte fick någon hjälp av tillverkaren, men nu är det på svenska iallafall.

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

lingonben

när lämnas beställningen in sista dag att beställa?så man vet om ska fylla på med något mer.:-):-)

Nugget

Citat från: lingonben skrivet 11 Oktober, 2013, 21:33:32
när lämnas beställningen in sista dag att beställa?så man vet om ska fylla på med något mer.:-):-)

I början av Nov, dvs efter lönen, på medlemmars önskemål.

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

lingonben


Andreas Andersson

Försökte köpa en t-shirt men jag kan inte välja storlek utan kommer direkt till betalningen. Hur funkar det?
Aurum in venis

johanssonsan

Du fyller i storlek och lägger i kundvagnen. Jag har Chrome, vad kör du? Om det nu skulle vara något som skiljer.

Nugget

Citat från: Andreas Andersson skrivet 17 Mars, 2014, 19:21:21
Försökte köpa en t-shirt men jag kan inte välja storlek utan kommer direkt till betalningen. Hur funkar det?


Oj, det har försvunnit en del på den svarta...
Snart fixat


PS. bara 2 olika storlekar kvar!!!!
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Så. Nu är den "buggen" fixad.
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Andreas Andersson

Nice. Även jag är nu en stolt ägare av en t-shirt. Kan inte vänta innan den dimper ner i lådan
Aurum in venis

HANNU

#36
Citat från: Andreas Andersson skrivet 18 Mars, 2014, 17:16:27
Nice. Även jag är nu en stolt ägare av en t-shirt. Kan inte vänta innan den dimper ner i lådan

:D Det är jag med. Min är på hedersplats, hänger över en dörr med Masarnas, Brynäs och Notinghamn Forest halsdukar, hemma och väntar på Majmötet och jag är säker på att det kommer att finnas flera där. Blev lite avundsjuk på er som hade eran på er i Vintermötet och syr på mig själv att jag inte hade köpt en.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

newstream

Nu har jag fått lite problem i butiken.

Tänkte att jag skulle införskaffa några grejer därifrån, men där tar det stopp för mig,
den som har lagt ut annonsen använder sig inte av paypal och vill att man ska skicka
ett pm för att slutföra affären,
men jag vet inte vem jag ska skicka detta pm till  :'(

Är det som vanligt att det står där nånstans, så att ett blindstyre som mig inte ser det,
om inte så skulle ett alias i annonsen/annonserna vara önskvärt.

Mvh  Newstream.
Spade, ett undervärderat redskap.

HANNU

Du har rätt, det finns ingen säljare, om det gäller dom två pannorna. Den lilla ser ut att vara Fogdens tävlingspanna i Ädelfors och den andra är en Kinapanna.  Du har redan båda, har jag för mig.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod