Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Kommentarer till bildtävlingen

Startat av HANNU, 09 Februari, 2014, 13:09:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HANNU

Ser ut att folk avvaktar innan dom släpper ut sitt bidrag. Där ser man, vid medlemstävlingen var jag ivrig och ge mitt gissning alldeles för tidigt och det blev ju galet.
Annars hade jag kunna ta suddes bild för att jag har ett ställe i Kemijärvi där jag narrar bäcköringar bakom ett sådant sten. Bara det välta stammarna som mitt ställe saknar.
Bra bild Sudde.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Sudde(Stefan)

Tack! Ja det är ett fantastiskt vackert ställe ! Man blir oftast bara sittandes där och lyssnar och funderar.:)
Framåt framåt och.....ner.

Nugget

Citat från: unnah skrivet 09 Februari, 2014, 13:09:31
Ser ut att folk avvaktar innan dom släpper ut sitt bidrag.

Det tar väl tid att leta igenom alla sina foto och bestämma sig för det bästa  ;D
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

HANNU

#3
Citat från: Nugget skrivet 09 Februari, 2014, 19:04:06
Citat från: unnah skrivet 09 Februari, 2014, 13:09:31
Ser ut att folk avvaktar innan dom släpper ut sitt bidrag.

Det tar väl tid att leta igenom alla sina foto och bestämma sig för det bästa  ;D
Så är det säkert.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Eucitzen

Ska erkänna att jag har svårt att bestämma mig. :o
Geologists are gneiss, tuff and a little wacke.

HANNU

Troligtvis blir ni som inte följer reglerna och kommenterar på bilden, blir diskade.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Pappagoran

Citat från: unnah skrivet 10 Februari, 2014, 16:01:52
Troligtvis blir ni som inte följer reglerna och kommenterar på bilden, blir diskade.

Vi får se vad Nugget säger. Trodde det mer gällde kommentare om bilderna från andra och inte en kort beskrivning av bilden typ "Ädelfors Juli 2013 eller "Resan till Sebirien" Men Käre Nugget låter oss snart veta.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

newstream

Jag skulle ha varit glad om jag har haft en enda bild att lägga upp i tävlingen  :-[
Spade, ett undervärderat redskap.

iller

Varför har jag ingen bild på borax och smörgås från ädelfors för? :p

Nugget

Citat från: HANNU-unnah skrivet 10 Februari, 2014, 16:01:52
Troligtvis blir ni som inte följer reglerna och kommenterar på bilden, blir diskade.

Anledningen till att jag inte vill ha kommentarer i tävlings-tråden är att det skall vara lätt att skrolla igenom tävlingsbidragen.
Jag tänkte att det kommer säkert en tråd för just kommentarer (som denna) ändå.  :o

/Nugget

Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Citat från: newstream skrivet 10 Februari, 2014, 18:19:29
Jag skulle ha varit glad om jag har haft en enda bild att lägga upp i tävlingen  :-[

Det kommer du att ha nästa år, eller hur :)
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

newstream

Citat från: Nugget skrivet 14 Februari, 2014, 00:08:56
Citat från: newstream skrivet 10 Februari, 2014, 18:19:29
Jag skulle ha varit glad om jag har haft en enda bild att lägga upp i tävlingen  :-[

Det kommer du att ha nästa år, eller hur :)

Det är ju sant, då får jag hoppas på en liknande tävling när vinter rusket är över oss igen  :)
Spade, ett undervärderat redskap.

Nugget

Glöm inte denna tävlingen som avslutas på Lördag.

Säsongens Bästa Bild

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod