Hej alla glada guldvaskare
Nu är vår lilla Butik öppen, så man kan köpa våra tröjor.
Man hittar Butiken i menyn sidan om "Chatten" så står det "Butik".
/Nugget
Vi har börjat att ta emot beställningar nu och när vi fått in tillräckligt så går dom alla till tryck.
Sen när butiken börjar rulla på så bör vi ha lager liggande.
Dom som vill ha Hood med tryck på framsidan (eget namn) bör lägga sin order snabbt.
Dom trycks alla på en gång= billigare för oss alla :D
/Nugget
Härligt Nugget, Jag återkommer med beställning när jag återhämtat mig efter sommarens äventyr :D
Glömde fråga, mitt alias är 10 bokstäver. Är det ok?
Frakt till Norge, funkar det?
Citat från: Pappagoran skrivet 30 September, 2013, 22:05:27
Glömde fråga, mitt alias är 10 bokstäver. Är det ok?
Inget problem! Varje namn sätts separat, egentligen utan begränsning i antal tecken. Möjligen får bokstäverna bli något mindre för er med långa alias.
Citat från: akejos skrivet 30 September, 2013, 22:12:40
Citat från: Pappagoran skrivet 30 September, 2013, 22:05:27
Glömde fråga, mitt alias är 10 bokstäver. Är det ok?
Inget problem! Varje namn sätts separat, egentligen utan begränsning i antal tecken. Möjligen får bokstäverna bli något mindre för er med långa alias.
Eller två rader typ:
pappa
goran
??
Citat
Eller två rader typ:
pappa
goran
??
Visst!
Finns det möjlighet att få utan huva?
Då menar jag inte T-shirt ;)
Grymt jobbat :P. Hur sker betalningen?
Citat från: BASSO skrivet 30 September, 2013, 22:35:18
Grymt jobbat :P . Hur sker betalningen?
Lägg det du vill köpa i kundvagnen och sen går du till "Kassa" och betalar hos Paypal.
Beställning klar! :)
Hej igen...
För er som missat det så är vår Butik (http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=store) öppen.
Här kan man köpa våra tröjor, Välkomna!!!!
/Nugget
Hej!
Ngn som helst aning när beställning kan tänkas gå iväg och hur lång tid det tar innan man får det man beställt? :)
Vi har nu fått klartecken från vårt tryckeri att även trycka svarta tröjor.
Så, dom färger som vi säljer är Marin-Blå och Svart.
Bägge med enfärgat tryck.
/Nugget
Citat från: Sudde skrivet 02 Oktober, 2013, 16:04:23
Hej!
Ngn som helst aning när beställning kan tänkas gå iväg och hur lång tid det tar innan man får det man beställt? :)
Nej, vi har inte satt någon datum ännu men gäller det T-Shirt så kommer vi att ha ett litet lager.
Men om det gäller ZipHooden med ert text på bröstet så måste vi ha in beställningen snarast för sen kan det komma att ta tid innan nästa beställning.
Men vi kan väl vänta "typ" en vecka och se.... Så får alla en chans att beställa.
Hoppas det gav svar på din fråga... :)
/Nugget
Citat från: GuldDan skrivet 30 September, 2013, 22:26:29
Finns det möjlighet att få utan huva?
Då menar jag inte T-shirt ;)
Samma fråga som GuldDan. Kan det gå att få utan huva? Jag riktigt avskyr att ha något hängandes i nacken som jag aldrig kommer att använda! (jag har ju min gamla inslitna sak) Betalar gärna ett par tior mer för att slippa påhänget!
Beställt och betalt 8) 8) 8) väntar redan...
Citat från: GuldDan skrivet 30 September, 2013, 22:26:29
Finns det möjlighet att få utan huva?
Då menar jag inte T-shirt ;)
Det ska komma upp en jacka snart, kolla om det kan vara något för er...
/Nugget
Sätter upp buteljgrön T-shirt på önskelistan 8)
Nu har vi lagt till en Zip-Jacka (http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=store;sa=view;id=4) till butiken.
Citat från: Nugget skrivet 03 Oktober, 2013, 12:34:25
Citat från: GuldDan skrivet 30 September, 2013, 22:26:29
Finns det möjlighet att få utan huva?
Då menar jag inte T-shirt ;)
Det ska komma upp en jacka snart, kolla om det kan vara något för er...
/Nugget
Beställning lagd, tack och bock!
Mössor? :)
Citat från: Sudde skrivet 03 Oktober, 2013, 21:39:33
Mössor? :)
Alla brukar ha sina GuldgrävarHattar ändå, så det är nog inget att satsa på.
/Nugget
Haha ok! Ja jag är ingen "surdeg" ännu så... ;-)
kan man köpa mot post förskott. :)
Citat från: lingonben skrivet 05 Oktober, 2013, 17:33:53
kan man köpa mot post förskott. :)
Hej
Nej, inte för tillfället.
Och jag vet inte om det kommer heller.
Vi håller på att bygga upp detta nu och vet inte riktigt vad vi kommer att sälja och hur allt kommer utvecklas men vi får se framöver... ;D
/Nugget
Så, nu kommer man till ett svensktalande PayPAL också.
Lite klurigt att koda då jag inte fick någon hjälp av tillverkaren, men nu är det på svenska iallafall.
/Nugget
när lämnas beställningen in sista dag att beställa?så man vet om ska fylla på med något mer.:-):-)
Citat från: lingonben skrivet 11 Oktober, 2013, 21:33:32
när lämnas beställningen in sista dag att beställa?så man vet om ska fylla på med något mer.:-):-)
I början av Nov, dvs efter lönen, på medlemmars önskemål.
/Nugget
det blir kanon bra. :)
Försökte köpa en t-shirt men jag kan inte välja storlek utan kommer direkt till betalningen. Hur funkar det?
Du fyller i storlek och lägger i kundvagnen. Jag har Chrome, vad kör du? Om det nu skulle vara något som skiljer.
Citat från: Andreas Andersson skrivet 17 Mars, 2014, 19:21:21
Försökte köpa en t-shirt men jag kan inte välja storlek utan kommer direkt till betalningen. Hur funkar det?
Oj, det har försvunnit en del på den svarta...
Snart fixat
PS. bara 2 olika storlekar kvar!!!!
Så. Nu är den "buggen" fixad.
Nice. Även jag är nu en stolt ägare av en t-shirt. Kan inte vänta innan den dimper ner i lådan
Citat från: Andreas Andersson skrivet 18 Mars, 2014, 17:16:27
Nice. Även jag är nu en stolt ägare av en t-shirt. Kan inte vänta innan den dimper ner i lådan
:D Det är jag med. Min är på hedersplats, hänger över en dörr med Masarnas, Brynäs och Notinghamn Forest halsdukar, hemma och väntar på Majmötet och jag är säker på att det kommer att finnas flera där. Blev lite avundsjuk på er som hade eran på er i Vintermötet och syr på mig själv att jag inte hade köpt en.
Nu har jag fått lite problem i butiken.
Tänkte att jag skulle införskaffa några grejer därifrån, men där tar det stopp för mig,
den som har lagt ut annonsen använder sig inte av paypal och vill att man ska skicka
ett pm för att slutföra affären,
men jag vet inte vem jag ska skicka detta pm till :'(
Är det som vanligt att det står där nånstans, så att ett blindstyre som mig inte ser det,
om inte så skulle ett alias i annonsen/annonserna vara önskvärt.
Mvh Newstream.
Du har rätt, det finns ingen säljare, om det gäller dom två pannorna. Den lilla ser ut att vara Fogdens tävlingspanna i Ädelfors och den andra är en Kinapanna. Du har redan båda, har jag för mig.
Citat från: HANNU-unnah skrivet 04 Juni, 2014, 20:24:47
Du har rätt, det finns ingen säljare, om det gäller dom två pannorna. Den lilla ser ut att vara Fogdens tävlingspanna i Ädelfors och den andra är en Kinapanna. Du har redan båda, har jag för mig.
Det är några till oxå.
Man kan väl inte ha för många vaskpannor.
Ska kolla upp detta...
Citat från: newstream skrivet 04 Juni, 2014, 20:37:50
Citat från: HANNU-unnah skrivet 04 Juni, 2014, 20:24:47
Du har rätt, det finns ingen säljare, om det gäller dom två pannorna. Den lilla ser ut att vara Fogdens tävlingspanna i Ädelfors och den andra är en Kinapanna. Du har redan båda, har jag för mig.
Det är några till oxå.
Man kan väl inte ha för många vaskpannor.
Jag har hunnit än så länge samla fem olika sorter.
Kommer det att komma in t-shirts igen?
Citat från: Ace112 skrivet 04 Juni, 2014, 20:48:43
Kommer det att komma in t-shirts igen?
Det kommer de att göra, fast jag har inte satt någon tid för en beställning ännu.
I Ädelfors finns dom som är kvar, Ring Johannes och fråga om "din" storlek finns kvar innan du kör förbi.
/Nugget
Auktion just nu.
Utropspris 20kr/st
Hela priset går till guldforum.se
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06
Auktion just nu.
Utropspris 20kr/st
Hela priset går till guldforum.se
Är svart ett alternativ?
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 14:37:17
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06
Auktion just nu.
Utropspris 20kr/st
Hela priset går till guldforum.se
Är svart ett alternativ?
Nej, just den kepsen som är ute på auktion
måste man svärta ner själv ifall man föredrar svart.
Citat från: morgondagensGULD skrivet 07 Juni, 2014, 17:56:02
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 14:37:17
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06
Auktion just nu.
Utropspris 20kr/st
Hela priset går till guldforum.se
Är svart ett alternativ?
Nej, just den kepsen som är ute på auktion
måste man svärta ner själv ifall man föredrar svart.
Ok, efter en vecka kanske den är svart. ;)
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 18:02:38
Citat från: morgondagensGULD skrivet 07 Juni, 2014, 17:56:02
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 14:37:17
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06
Auktion just nu.
Utropspris 20kr/st
Hela priset går till guldforum.se
Är svart ett alternativ?
Nej, just den kepsen som är ute på auktion
måste man svärta ner själv ifall man föredrar svart.
Ok, efter en vecka kanske den är svart. ;)
Hmmm inte ska du stå på huvet i dina
Gropar.
Citat från: Mabbe skrivet 07 Juni, 2014, 21:37:06
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 18:02:38
Citat från: morgondagensGULD skrivet 07 Juni, 2014, 17:56:02
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 14:37:17
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06
Auktion just nu.
Utropspris 20kr/st
Hela priset går till guldforum.se
Är svart ett alternativ?
Nej, just den kepsen som är ute på auktion
måste man svärta ner själv ifall man föredrar svart.
Ok, efter en vecka kanske den är svart. ;)
Hmmm inte ska du stå på huvet i dina
Gropar.
Ibland måste man ner med huvudet för att nå botten.
Inom ett dygn stänger auktionerna för de två persedlarna
som jag sponsrar Guldforum med.
Observera att betalningen går direkt och oavkortat till Guldforum
och inte till mig.
Jag levererar bara varorna till dig/er som vinner auktionerna.
Hej på er...
Jag håller på att öppna en ny "Butik" för jag gillade inte den andra som vi har nu.
Kolla in på: http://butik.guldforum.se/
Och tyck till vad ni tycker om utseende och vad vi borde ha i butiken.
Dom som fortfarande vill sälja sina saker i en annons kan göra detta under "Auktioner" och välja att sälja som "Annons" istället för "Auktioner". Den gamla butiken kommer att avvecklas med tiden.
/Nugget