Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

GGF Jubileumsfest (25 år), i Ädelfors

Startat av Nugget, 12 Juni, 2013, 21:51:08

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Då är det 25 år sedan GGF startade. Jubileumsfest blir det den 7-8 sept i Ädelfors.
På menyn: Helgrillad vildsvin... Mmm.......
Musikunderhållning och fyrverkeri.

En massa tävlingar: Manicktävling, Metalldetektortävling och Vasktävling också givetvis.
Läs mer i er tidning "Guldvaskar'n"...
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

tazze

ja detta får man ju inte missa nugget! om inget annat så syns vi där.
hellre helbränd än solbränd!

Nugget

#2
Detta gäller medlemar i GGF.
Medlemskap kostar 150:-/år
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

tazze

hellre helbränd än solbränd!

Blixten

Kul att vårat lilla äventyr kom med i guldvaskarn!:)
Gräv gräv och åter gräv

iller

Får ta och bli medlem nästa månad när man har pengar :P

tazze

blixten: det var riktigt skoj att läsa om vår träff i Ädelfors! iller: klart du ska bli medlem så du får en orsak till att åka till Ädelfors  :D
hellre helbränd än solbränd!

iller

Nu är det snart dags!

Ska man ha mat så kommer det att kosta 150kr och man måste anmäla sig innan den 23'e (tror jag det var) Kan eventuellt komma att kunna köpa biljet till evenemanget i ädelfors men det är inte säkert så bäst att anmäla sig och betala innan.

Är det någon som kör förbi Skövde och kan hämta upp mig hade det uppskattats något enormt :)

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod