Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Sökfunktionen ur funktion?

Startat av maxibazze (Max), 17 Februari, 2018, 10:01:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

maxibazze (Max)

Hej, är det så för er andra också att ni inte kan använda sökfunktionen uppe i högra hörnet?
Trevlig lördag  :)
______ _          _          ______
|   ___   |         | |          |         \
|_____| |_____| |_____ |_____/

Magnetit

Lånar din tråd lite✌

Kan inte lägga upp nått inlägg där jag lägger till bilder ( välj fil )
Får upp en vit sida där det står nått om " fatal error" och en jäkla massa siffror ja inte förstår mig på 🤔 "memory" nämns åxo tror jag.
Nån mer som detta har hänt för?
Botemedlet tack snälla😉👍

Gräver med det som finns tillgängligt för stunden 😉

gangsing finne

"Syntax error " blir det för mig också .dvs när jag försöker lägga ut bilder på min eldriven trommel tråd ..
vaska stället först innan du gräver

johanssonsan

Citat från: gangsing finne skrivet 24 Februari, 2018, 13:45:24
"Syntax error " blir det för mig också .dvs när jag försöker lägga ut bilder på min eldriven trommel tråd ..
Markera "infoga bild" sedan välj fil. Funkar för mig .....

(Tillåtna filtyper: doc, txt, pdf, png, pxm, zip, gif, JPG, jpg, jpeg, mpg, mp4, mov, 3gp
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 25600kB , maximal storlek per fil 25600kB )

gangsing finne

Provade först styrhjul med glidlager (vita hjulet).men det funkade dåligt pga att trommeln är ej 100% rund .bytte till kullagrat (grå).då funkar det fint.konstigt,det går att lägga ut bilder på andras trådar ..

Magnetit

Citat från: gangsing finne skrivet 24 Februari, 2018, 22:01:48
Provade först styrhjul med glidlager (vita hjulet).men det funkade dåligt pga att trommeln är ej 100% rund .bytte till kullagrat (grå).då funkar det fint.konstigt,det går att lägga ut bilder på andras trådar ..

Det kunde inte jag göra😑 .. Fatal Error memory exahusted - står det och en jäkla massa siffror.. tror att @Nugget nämns i nån rad åxo...suck...lägger upp på Instagram så länge😂👌👌

gangsing finne

Va trääligt (som dom säger i gnällbältet  :D) att folk missar fina guldbilder pga fatal error .nåväl ,inte kommer jag att skaffa instagram pga detta dilemma C:-)

HANNU

Citat från: Magnetit skrivet 24 Februari, 2018, 23:02:18

Det kunde inte jag göra😑 .. Fatal Error memory exahusted - står det och en jäkla massa siffror.. tror att @Nugget nämns i nån rad åxo...suck...lägger upp på Instagram så länge😂👌👌
Riktigt bra av den lilla mängden på plastlådan.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

johanssonsan

Fattar jag rätt om det är bara @Magnetit som inte kan lägga upp bilder?

gangsing finne

Jag kan inte få upp bilder på tex eldriven trommeltråd (kan inte ens öppna tråden).sen vaska koncentrat =kan inte lägga ut bilder.det värkar som att det går inte att lägga ut, om du har tidigare lagt ut biler i den tråden.....

johanssonsan

Citat från: gangsing finne skrivet 25 Februari, 2018, 08:41:27
Jag kan inte få upp bilder på tex eldriven trommeltråd (kan inte ens öppna tråden).sen vaska koncentrat =kan inte lägga ut bilder.det värkar som att det går inte att lägga ut, om du har tidigare lagt ut biler i den tråden.....

Något är fel i trådarna Vaska koncentrat och Eldriven trommeltråd..... får inte upp dom.

iller

Citat från: johanssonsan skrivet 25 Februari, 2018, 08:51:52
Citat från: gangsing finne skrivet 25 Februari, 2018, 08:41:27

Något är fel i trådarna Vaska koncentrat och Eldriven trommeltråd..... får inte upp dom.

jepp, har samma problem.

Magnetit

Citat från: HANNU skrivet 25 Februari, 2018, 05:41:11

Riktigt bra av den lilla mängden på plastlådan.
Tack @HANNU .
Jag blev lite överraskad själv faktiskt , Nu måste ju självklart stenarna "små gruset " i lådan åxo krossas 😅💪.. Tråkigt att jag inte var mer noga , så att exakta mätningar av vikt och dyligt kunde göras👎 Men jag har ju hela sommaren på mig att göra om detta😉👍