Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Vill vi bygga ut forumet mer....

Startat av Nugget, 01 Maj, 2013, 13:05:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Här kan man skriva in förslag, om man vill bygga ut forumet mer med finesser.....

Nu funkar allt väldigt bra tycker jag, inte mycket felloggar heller, viket ni inte ser men ändå...  ;)
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

a04andno

Hej Nugget,

Har du byggt forumet själv? Är det phpbb eller nåt?

mvh A

Nugget

#2
Simpel machine forum
http://www.simplemachines.org/


Skickat från min iPhone med Appen Tapatalk... /Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Mabbe

Försökt lägga in bilder i trådarna men
Vet inte hur.
Samt tagga grävarkolegor.
Allt som glimmar är inte guld.

Nugget

Citat från: Mabbe skrivet 07 Juni, 2014, 21:39:40
Försökt lägga in bilder i trådarna men
Vet inte hur.
Samt tagga grävarkolegor.


Klicka på "+ Bilagor och andra tillval" nedanför rutan som du skriver i så kan du välja bilagor/bilder att lägga upp.

Ang. att tagga andra så ska jag kolla upp detta....

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

HANNU

Våre viktigt att få Gruppen att fungera igen.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

HANNU

Väldigt illa att gruppen inte fungera.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Bothner(Kenneth)

Vad menar du inte fungerar längre Hannu? Hela forumet eller chatrummen? Tyvärr är forumet lite föråldrat som plattform för oss användare. Jag älskar hur det fick igång mig för många år sedan. Och kritiserar inte forumet eller Dan. Det är bara så stark konkurrens från olika Facebookgrupper där det är mkt lättare att följa en diskussion och lägga in bilder mm. Intresset för Guldgrävning är nog större än någonsin! Det är en fantastisk kunskapsbank som finns i forumet. Om det gick skulle det vara bra att föra över hela forumet till Facebook.!?
Men jag vet inte hur det skulle fungera med gamla trådar och sökfunktioner.

johanssonsan

Jag uppfattar att Hannu avser GRUPPER och det måste ni ta med Guldforum himself, Danne Nugget.

Grävmaskinisten

#10
Hannu menar grupper, vi som har inmutningen Petronellan kolmio i Finland har en grupp i detta forum som vi når ut till varandra och kan kommunicera om vad som pågår och skall beslutas. Alla delägare i Petronellan kolmio har inte Facebook och därför så använder vi oss av "Mina Grupper" Dan kanske kan ge oss ett svar så vi vet hur vi skall forsätta kommunicera.
Denna grupp kan enbart besökas av medlemmarna i Petronellan kolmio 😊
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

HANNU

Exakt som Andre säger. Vi har många viktiga saker att brata om.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Nugget

Hej Petronella-gruppen

Den pluggin jag har använt funkar inte nu!!! 
Jag har gjort en grupp under "Privata grupper" där ligger Petronella gruppen och det är bara ni som kan gå in där!
Ingen annan ser det ni skriver där!

Jag har bett Johanssonsan att kolla att allt funkar
Hoppas ni blir nöjda!!!
Är det något annat så hör av er...

Ska kolla om jag kan lägga in det gamla ni skrev innan,  osäkert bara....
/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod