Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Seminarium om guld

Startat av elgreba, 05 Mars, 2013, 07:12:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

elgreba

 Om någon är i Sundsvalls området idag så kom till www.geonord.org/org/SGS/a... ikväll kommer det vara seminarium om guld. Jag kommer att även vara där. " Tisdag 5 mars. Guld. Sven talar om bildning, förekomster och guldrusch. I den låga konjunkturen idag är det bara guldpriset som går upp. En värdefull kväll alltså! Lars-Olov är värd" Det blir intressant det.
/Andreas

BigMcGee

Vilken tid är det?  Bor bokstavligt talat bara ett stenkast därifrån :D Har lite andra ärenden ikväll men kanske hinner förbi ändå, eller prioriterar om..

elgreba

Vad bra! Då ses vi där hoppas jag.  8) Kl.1830
Mvh Andreas
/Andreas

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod