Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Trisslotter delas ut....

Startat av Nugget, 21 December, 2015, 14:03:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Guldbob

Jag faller in i kören och nominerar Nugget till alla trisslotterna!
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

knucklehead

@Guldbob nominerar jag. Hösten 2014 gick jag in i en sjukt djup deppression, utförde en hjärtoperation och i samma veva genomgick en sjuhelvetes långdragen och besvärlig separation som kostade mig min nya . Våren 2015 gick åt att komma på fötter, terapi och leta efter någon stimulerande hobby. Guldbob annonserade på blocket och ut i skogen bar det.

Nu vet jag ju inte om jag ska tacka eller förbanna honom för den här hobbyn, för oj vad biten man blev...

Men Guldbob tog emot med öppet sinne, delade med dig av vad han kan och bjöd in till denna värld av härliga människor. Och det är jag tacksam för. [emoji4]

Denna hobby och alla goa människor gjorde återhämtningen kortvarig, ledde till en relation med en "kompis" som delar hobbyn. Inte illa pinkat men stort tack till Bob som varit med och gett möjligheterna!

2016 here we come! [emoji106]

Skickat från min SM-G388F via Tapatalk

Auri sacra fames

Gruvfogden

Det finns många att nominera. På detta forum har jag träffat några av mina närmaste vänner, alla dessa borde överösas med trisslotter. @Pappagoran , @Infaustus , @vedboden , @iller och många mer. Men jag nominerar ingen av er för ni har ju redan fått det bästa, dvs mig som er vän ;D

Iställer kommer jag att nominera två underbara människor som jag träffade i somras uppe på de Finska guldfälten. @DelsboPeter och Stina. Motiveringen är:
Trots kalla nätter och kyliga dagar med ständigt regn så värmde ni mig med ert underbara humör. Jag har många minnen från Finland men ni två och er lilla hund är det första jag tänker på när sommaren 2015 kommer på tal.
Er hängivenhet och glada humör smittade av sig på alla. Hoppas verkligen vi ses igen nästa sommar.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

kylli

Jag nominerar Nugget   :)

robertsson

Jag får instämma i tidigare kommentarer och nominera NUGGET.

För tänk så tomt det hade varit utan detta forum.

Kimberlite

Jag vet inte hur länge jag varit med här(medger att jag hälsar på allt för sällan) men jag mins den tid med glädje då Björn höll i tåtarna och "serverhallen" låg i hönshuset. Han medverkade till att många av oss träffats och skapat vänskapsband.
Tyvärr lämnade Björn oss allt för tidigt och han lämnade ett stort tomt hål efter sig.

Så efter allt strul vid återskapandet av forumet och att någon lägger sin tid och energi på att fortsätta med det som Björn en gång startade för länge sedan gör att jag endast ser en som förtjänar att bli nominerad, och det är herr @Nugget själv!

:)
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time

Ace112

Jag vill nominera forumets egen primus motor, @Nugget . Det är ju tack vare honom allt detta underbara kommer alla till livs!
Många bäckar små...

Blixten

Har lärt känna många trevliga människor på detta forum! Varav en som fört oss samman. Jag röstar på Nugget!
Gräv gräv och åter gräv

seppo

Jag har två alternativ, det ena är @Pappagoran som har inspirerat en med sina fina historier. Sen har vi ju Mr. @Nugget, Vet inte hur allt hade varit utan denna forum? Jag antar att man ska välja en?? Då blir det @Nugget som jag Nominerar.

elgreba

Nominerar @Nugget spindeln i nätet.
/Andreas

Lucky Swede

Nugget  ;)

Joakim

har ett antal namn att nämna men hade det inte varit för Mr Nugget så hade jag aldrig träffat dom så min röst faller på Nugget.

BarbieOnWeed

Nugget