Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Guldforums Säsongavslutning 2015

Startat av Gruvfogden, 05 Augusti, 2015, 16:31:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BASSO

Jag och min familj kommer dit på fredagen, har bokat ett vindskydd att sova i så jag hoppas på fortsatt fint väder.
Mvh Basso.
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Sudde(Stefan)

Ngr som kommer ner redan på Torsdagen?
Jobbar Lördagen så måste tyvärr åka Fredagkväll..
Framåt framåt och.....ner.

Michael Hillbom / Skidmark

Jag funderar på att åka ner redan på Onsdag.. och sova i vindskyddet 2 nätter sedan i skolan!

Finns 1 plats i min bil,, åker från Tierp runt 3-4 tiden på morgonen!!
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

Joakim

Det verkar som det kommer att bli många i år som kommer på avslutningen, vi blir mellan 5-8 som kommer fast tar med husvagn och tält och landar på fredakvällen.

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Tommybodling

Någon från Kalmar/Karlskrona regionen som ska åka?

GuldDan

Jag kan tyvärr inte komma, frugan ska på kickoff med nya jobbet.

ultralasse (Lars Langö )

54st kommer enligt event på FB.   :D
Tiga är silver  -vaska är guld :)
kultakuume nousee !!!

Gruvfogden

De som vill ha mat på avslutningen kan kontakta Rolf Guldström och anmäla sig. 10 kr för medlemmar i GGF 150 för icke medlemmar. Billigt pris för bra mat, musik och ett otroligt bra fyrverkeri.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Gruvfogden

Citat från: HANNU skrivet 14 Augusti, 2015, 14:55:24
FB möte. Är inte med där.

Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk
Nä Hannu. Mötet är i Ädelfors, inte på FB.
Kom du ner. Det kommer bli kul. Snöa inte in på att det är utannonserat på FB också. Det är även utannonserat här på forumet också.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

HANNU

Det som gäller Guldforum, bör annonseras på forumet. Om man sedan länkar till andra ställen är helt OK för mig. Men ha gärna respekt mot snart 700 medlemmar på forumet.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Gruvfogden

Men snälla Hannu. Det ÄR annonserat här  på forumet. Att det sedan ligger ett evenemang på FB är väl ett bra sätt att få fler medlemmar till forumet.

Gruvfogden

Här är menyn för lördagen.

Det blir faktiskt en favorit i repris. Könnestubbas egen kassler och egen rostbiff med hemmagjord potatissallad. Till det serveras sallad bestående av (tror det var) 14 olika ingredienser man får mixa själv, 2 hemmagjorda dressingar, baguette och smör.

Allt detta för 150 kr (icke GGF medlem) 100 kr för GGF medlem.

guldklimp

Nybörjare men på god väg :-)