Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Prospektering vid Emån

Startat av Gruvfogden, 18 Januari, 2013, 23:48:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

En liten resa till Emån med utgångspunkt från Ädelfors ligger som förslag. Är i nuläget 9 intresserade, vore kul om det blir fler som hänger på.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Nugget

Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

tobbesvensson

hej såg att ni skulle ut mot mina hem trakter hänger gärna på om det är okej vilket datum?

Blixten

Tjena!

Är vi inte sammanlagt 11 som skall dit?

Eller är det nån som lämnat återbud?:(
Gräv gräv och åter gräv

Gruvfogden

När jag skrev var vi 9. Men nu är vi fler:) Jag har med mig 4 pers ner också så nu är vi 14.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Tobbe

säkert några som inte kommer helt ensamma själv drar jag med mig 2 nybörjare som vill lära sig, första helgen i maj var de va?
Ut och upplev

erland82

hehe detta kommer bli bra ju :) Jag tar nog med mig 1+ med  ;D

Blixten

Ok, hehe..då blir det ett stort å härligt gäng! jag kanske tar med mig en nisse..men han är inte helt hundra än.

Nej det ska bli riktigt skoj det här:)
Gräv gräv och åter gräv

Andreas Andersson

Jag och en kille till hänger nog med om det går bra. Vi är glada nybörjare båda två
Aurum in venis

goldrush

hej helt ny i detta vill också komma kanske tar med mig 12år son,
vad får man ta med sig ?

en highbanker om man hinner bygga färdigt?

Blixten

Hehe, nu måste vi snart vara lätt uppe i 20 pers!:) Jag tar med mig 1 pers extra..fast han är inte 100 än
Gräv gräv och åter gräv

iller

Citat från: Blixten skrivet 18 Februari, 2013, 10:21:10
Hehe, nu måste vi snart vara lätt uppe i 20 pers!:) Jag tar med mig 1 pers extra..fast han är inte 100 än

Tror vi är över 20 redan, mer typ 25 pers :P

goldrush

frågor:

datum?
boplats? (tält, husvagn, husbil, vindskydd eller annan övernattning)
vad skall med?

kanske lite mer info??


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod