Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Gruvsektionen informerar.

Startat av Gruvfogden, 13 April, 2015, 19:52:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Bumpar denna tråd då det snart är dags. Hoppas vi blir ett bra gäng som drar iväg på denna turen.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Glimmer

Hej!

Undrar om rutten för gruvbesöken nu på lördag går förbi i närheten av höglandskompaniet?
Skulle behöva komplettera utrustningen med ännu en fyllhacka!

/Glimmer

Gruvfogden

Tyvärr inte. Det ligger lite väl långt bort.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

borax

Grus

Hej. Jag vill anmäla mig till turen, vill gärna hänga med. Såg att det är max 20 pers som kan hänga med och det verkar som om det är många fler som vill hänga med...? Jag har plats i bilen för tre personer om det är någon som behöver skjuts.

Gruvfogden

BASSO

Jag är också intresserad av utflykten. Har två extra hjälmar som jag tar med ifall någon saknar eller har glömt.
Mvh Basso.
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

HANNU

Stå på dig, annars gör nån annan det.

GoldRusher

Jag e helt klart intresserad!
"So C'mon on let's go"

Nugget

Och en plats till mej om det finns...  ;D
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

gibson

Hej vi vill ha också följa med 2 st eller 3 om vi kan låna en hjälm av basso och kanske 2 lampor då vi bara har med uppsättning för 2 pers

Gruvfogden

Inga problem. Alla får hänga med. Bara vi får plats i bilarna så löser det sig. Kom bara ihåg utrustningen. Hjälm, lampa, stövlar. De som har tar med sig extralampa. Då har vi så vi klarar oss. Kom ihåg att det är kyligt i gruvorna så ta med er en varm tröja.

soggybottom

Extra hjälm samt lampa finnes till behövande.