Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Dags för en tävling i Mars

Startat av koolander(Mazi), 24 Mars, 2015, 18:33:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Sluiceman Dan

Citat från: koolander(Mazi) skrivet 31 Mars, 2015, 19:19:43
haha jo sorry hade för mig hade skrivit 31:a.
Ja avslutat!
>:D
Ville bara göra dig uppmärksam.  ???
Troligtvis så menade du säkert 31:a mars.
Men att säkert någon sett det och inte hunnit vara med.  8)

Kul med tävlingar.
Ge inte upp - Guldet finns därnere... Gräv djupare 😝
INSTAGRAM: dan_sluiceman_dan
Delägare i Skäggwood och Midnight Miners Prospecting 🤠⚒⛏

koolander(Mazi)

Jag meddelar i slutet av veckan vem som vann tävlingen :D

koolander(Mazi)

Nu har vi en vinnare.
Vinnaren som kom svarade rätt på fråga 1,3 och kom närmast med gissning av vikten på armbandet är @GuldUgglan.

Stort grattis!

Som tröstpris om någon är intresserad så kan ni använda er av rabattkoden "guldforumap2015" som ger 20% rabatt. Gäller fram till 2015-04-30.

GuldUgglan

Tjoho.. andra vinsten idag! Nu jäklars är man igång. Och igår var jag på pimpeltävling och vann en fiiin handväska med lite innehåll.. läppstift mouzteriser foundation isskrapa och rese grejer.. det ni. tror det var ett par stödstrumpor också.  :D :D
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

newstream

Spade, ett undervärderat redskap.

Patrik8311

Citat från: GuldUgglan skrivet 12 April, 2015, 17:15:34
Tjoho.. andra vinsten idag! Nu jäklars är man igång. Och igår var jag på pimpeltävling och vann en fiiin handväska med lite innehåll.. läppstift mouzteriser foundation isskrapa och rese grejer.. det ni. tror det var ett par stödstrumpor också.  :D :D

Skulle ha länkat med, då hade han fått dela ut 2 st :P

Pappagoran

Grattis @GuldUgglan Läppstift och isskrapa blir ju helt perfekt nu inför sommaren och stödstrumpor fungerar alltid dagen efter.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

GuldUgglan

Citat från: Pappagoran skrivet 12 April, 2015, 20:21:45

Grattis @GuldUgglan Läppstift och isskrapa blir ju helt perfekt nu inför sommaren och stödstrumpor fungerar alltid dagen efter.

Haha. .jaa.. man måste väl lära sig använda grejerna också. Vet ju inte vad allt heter ens...
Men får ni påhälsning till sommaren i finska guldfälten av nån guldgrävare med handväska och läppstift så kan det vara jag.. så ni vet  ;D ;D
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.

GuldUgglan

Vinsten kom idag. Perfekt. Tack så mycket!  :) :)