Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Rännbygget

Startat av Glimmer, 19 Februari, 2015, 20:20:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

klyvar

Jag har gaggat om det här tidigare så du kanske tycker jag tjatar Glimmer men vi tar det för dom som är nya i alla fall. Ejektorn ska i i princip alltid byggas efter pumpen och inte tvärtom det är min bestämdaste åsikt. Om man vill slippa släpa omkring på en 2-3 ggr större pump än vad man egentligen behöver. Hur man kan göra det har jag beskrivit tidigare i andra inlägg.

Vilket fall lycka till

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod