Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

The Hex - Panna med sex sidor

Startat av Malle, 10 Januari, 2015, 12:26:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Malle

Någon som har testat denna? http://www.prospectingchannel.com/HexPan.jpg Lite nyfiken på den, mest för att jag inte sett den förut. Och så finns den i lila! Min dotter undrade hur många pannor jag egentligen behöver. Otroligt dum fråga, det finns gott om plats i ladan! Och frågan är väl egentligen inte om man behöver? Vill-ha-faktorn är väldigt viktig också tycker jag. När det gäller pannan så verkar det som om man skakar ner guldet i botten rätt så fort, dock hade jag nog velat ha sidorna med dom fina räfflorna brevid varandra. Iofs kommer jag nog att beställa en oavsett vad ni tycker om jag känner mig rätt. Men tanken ska få mogna minst en dag eller så. Ska ju inte ut och vaska idag iaf, verkar ju bli blåsigt här ikväll. Kanske inte ens har nån lada kvar i morgon?

Bengan

Jag har en sedan några år och egentligen är det en helt onödig panna med hög förvirringspotential. En vanlig standardpanna göt ett bättre jobb, så jag rekommenderar ingen att köpa en sådan.

Malle

Då jag har en kronisk höggradig förvirring sen födslen så kanske den passar mig då?  :D

Eucitzen

Kan hålla med Bengan till 100%. Har också en sådan sedan länge, men det är inget jag kan rekommendera.
Geologists are gneiss, tuff and a little wacke.

Malle

Kanske någon av herrarna @Bengan eller @Eucitzen har lust att sälja sin då? Jag vill ju iaf ha en sån, inte minst för att den INTE är rund...eller fyrkantig. Finns ju såna också har jag sett.

Bengan

Tyvärr jag samlar lite på skojiga pannor där man tänkt lite för mycket. Så den är rolig att ha men värdelös att använda, sånt e kul

redmac36

Någon som har en Le trap vaskpanna till salu? Skulle vilja köpa en sådan. :-\

Eucitzen

Jag samlar också på pannor, tyvärr.

red, jag kan ha en Letrap över, kan dock inte svära på det utan får kolla upp det. :)
Geologists are gneiss, tuff and a little wacke.