Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Uppdaterade "Gilla".....

Startat av Nugget, 03 Juli, 2014, 23:28:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Hej alla ute i skogarna...

Jag har idag uppdaterat "Gilla"-knappen och det visar nu INTE hur många tryck NI har gjort, utan bara hur många "Gilla" ni har fått.

DVS. Pappagoran har en full grön stapel eftersom han har fått mest "Gilla"-tryckningar och allas staplar räknas ut mot den som fått flest. (någonting med procenten alltså, igen!!!)

Så, skriv så bra inlägg som möjligt eller roliga så blir det fler "Gilla" till er.

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Sudde(Stefan)

Gillar ;)
Framåt framåt och.....ner.

Grävmaskinisten

Tycker att dom flesta gillamarkeringarna går till Facebook nu för tiden, att gilla något på detta forum får andra att fortsätta dela med sig av sina upplevelser och erfarenheter inte för att jaga gilla utan man skall gilla om man tycker inlägget ger något och det gör dom flesta inlägg. Jag tycker att detta forum är urfadern av alla sociala medier och forum samt att det är kul att Dan fortfarande håller igång forumet. Kort sagt, dela med er och tryck på gillaknappen det gynnar alla.
Trevlig helg :)
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod