Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Tävling nr1, "Säsongens Bästa Bild"

Startat av Nugget, 08 Februari, 2014, 20:04:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tedher

här  vaskas det i värme, hoho
i dig gold

Infaustus

#14
Finsk guld.



Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Go big or go home.

erland82

Mästare in action! :)

piggis

Bild på nästa generation

Skickat från min GT-S7710 via Tapatalk


zmaster500

kallt men värt det ändå

prique


Vandraren

Härliga sensommartider på fjället!

Ockelbo

Vilket skikt ligger guldet i ?
Det är inte läge att hänga med huvudet när man står med skit upp till hakan.

Lucky Swede

#21
En nyklippt Lucky Swede  8)


kjelle77

Ljusnans isälvskant 2014-02-19

Kulta Imuri

Min Prinsessa på SGF Claim.




akejos

#24
[mmg]515[/mmg]
Så gör man...  ;D



**Admin justerade bildadressen**
/Åke

Dödgrävarn

Jägarn i full färd med vaskpannan, Långt uppe bland kal fjällen,

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod