Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Vintermöte i Borlänge

Startat av HANNU, 07 Januari, 2014, 22:07:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HANNU

Att träffa forum folk, utöver vad skrivits där ovan. Särskilt intressant var föredraget om kartorna. Sedan lovades det att väcka liv till föreningens hemsida. Damerna såg till att man inte behövde vara hungrig. Gjorde även lite inköp.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

iller

Du menar laserscanning kartorna? Infon om att de är på väg har funnits ett tag, Och de ska komma ut så man kan köpa dem eller liknande.

HANNU

Citat från: iller skrivet 16 Februari, 2014, 13:43:02
Du menar laserscanning kartorna? Infon om att de är på väg har funnits ett tag, Och de ska komma ut så man kan köpa dem eller liknande.
Om jaga rätt förstått, skall dom i sinnom tid blir fria att ladda ner. Vem som helst.

iller

Citat från: HANNU-unnah skrivet 16 Februari, 2014, 14:04:29
Citat från: iller skrivet 16 Februari, 2014, 13:43:02
Om jaga rätt förstått, skall dom i sinnom tid blir fria att ladda ner. Vem som helst.
Ja det var ju det jag sa :)

Roger

Mycket trevligt möte.Mycket trevligt folk.

HANNU

Mannen från SGU gav tips om bra ställen i Dalarna, och han hade egen inmutning där, vad kan man tro om det. Snäll var han också, gav oss medlemmar tillstånd att vaska där. Ja råkade ha en hel vägg framför mig, så ja såg inte så mycket, men tror att det var ett stort område.

Kulta Imuri

Stort cred till "Infa" och hans bildspel/video från Sgfs inmutning
:)
Kulta Imuri

Roger

Citat från: HANNU-unnah skrivet 16 Februari, 2014, 20:27:32
Mannen från SGU gav tips om bra ställen i Dalarna, och han hade egen inmotning där, vad kan man tro om det. Snäll var han också, gav oss medlemmar tillstånd att vaska där. Ja råkade ha en hel vägg framför mig, så ja såg inte så mycket, men tror att det var ett stort område.
Inmutningen var ganska stor.Ska ta reda på mer om den.
Roger