Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Tävla om en metalldetektor hos Guldström

Startat av Nugget, 01 December, 2013, 12:24:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

erland82

Citat från: Pappagoran skrivet 08 December, 2013, 17:17:18
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)

Förvånar mig inte, har du även blivit erbjuden en plats i TV,s nästa dokusåpa, "Tomte söker Tomte"?   ;D :D :D

Där hängde jag inte med.. men ok!?

Pappagoran

Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:24:40
Citat från: Pappagoran skrivet 08 December, 2013, 17:17:18
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)

Förvånar mig inte, har du även blivit erbjuden en plats i TV,s nästa dokusåpa, "Tomte söker Tomte"?   ;D :D :D

Där hängde jag inte med.. men ok!?

Det var absolut inget illa menat! Jag kan bara vara lite svår att förstå ibland.  8)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Pappagoran

Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)
Du saknas fortfarande på vinnarlistan! Har du svarat på vinnarmailet?
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Bothner(Kenneth)

Idag 9:e dec hittar inte jag ngn tomte! I natt låg föregående dags tomte kvar i rutan!

Dejamm


johanssonsan


Pappagoran

Japp, och jag hittade den också  ;D

Hur många Tomtar behövs för att göra en JUl? I den här världen är det visst 24 stycken  :)

Någon kommer att få en riktigt fin Jul och jag hoppas det blir någon här på forumet. Vi har ju redan nu 2 kandidater till den julklappen.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Blixten

Här lästa på lite om tävlingens priser! Är det inte ctx 3030 som är 1:a priset? Den kostar över 20.000. Medans den andra kostar runt 4000. Står att om det blir mer än 500 e-postadresser så kan man vinna gtx den som kostar 4000. Men om det INTE blir mer än 500 så kan man vinna den för 21.000:-

Gräv gräv och åter gräv

Dödgrävarn

Som jag fattat så vinner någon en ctx 3030, om dom fått in 500 st olika e-post adresser, Inte över 500, inte under 500, utan 500 st prick,  :D

Blixten

Ok, hehe ja då lär det priset försvunnit för länge sedan! Lär väll va alla guldvaskar i hela norden som är med i den här tävlingen!:)
Gräv gräv och åter gräv

erland82

Jag tolkar det som att man vinner minst en x-terra 305 och desto fler mailadresser de får in desto bättre pris (detektor). Med andra ord om de får in 500+ så blir det ctx 3030

Dejamm


Bigboot

Jag knep en mössa igår  8) Nu skall ni se att jag nog vinner detektorn med  C:-)

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod