Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Butiken är Öppen...

Startat av Nugget, 30 September, 2013, 21:51:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

newstream

Citat från: HANNU-unnah skrivet 04 Juni, 2014, 20:24:47
Du har rätt, det finns ingen säljare, om det gäller dom två pannorna. Den lilla ser ut att vara Fogdens tävlingspanna i Ädelfors och den andra är en Kinapanna.  Du har redan båda, har jag för mig.

Det är några till oxå.
Man kan väl inte ha för många vaskpannor.
Spade, ett undervärderat redskap.

Nugget

Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

HANNU

Citat från: newstream skrivet 04 Juni, 2014, 20:37:50
Citat från: HANNU-unnah skrivet 04 Juni, 2014, 20:24:47
Du har rätt, det finns ingen säljare, om det gäller dom två pannorna. Den lilla ser ut att vara Fogdens tävlingspanna i Ädelfors och den andra är en Kinapanna.  Du har redan båda, har jag för mig.

Det är några till oxå.
Man kan väl inte ha för många vaskpannor.
Jag har hunnit än så länge samla fem olika sorter.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Ace112

Kommer det att komma in t-shirts igen?
Många bäckar små...

Nugget

Citat från: Ace112 skrivet 04 Juni, 2014, 20:48:43
Kommer det att komma in t-shirts igen?


Det kommer de att göra, fast jag har inte satt någon tid för en beställning ännu.
I Ädelfors finns dom som är kvar, Ring Johannes och fråga om "din" storlek finns kvar innan du kör förbi.


/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

morgondagensGULD


Auktion just nu.

Utropspris 20kr/st

Hela priset går till guldforum.se

Pappagoran

Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06

Auktion just nu.

Utropspris 20kr/st

Hela priset går till guldforum.se

Är svart ett alternativ?
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

morgondagensGULD

Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 14:37:17
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06

Auktion just nu.

Utropspris 20kr/st

Hela priset går till guldforum.se

Är svart ett alternativ?

Nej, just den kepsen som är ute på auktion
måste man svärta ner själv ifall man föredrar svart.

Pappagoran

Citat från: morgondagensGULD skrivet 07 Juni, 2014, 17:56:02
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 14:37:17
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06

Auktion just nu.

Utropspris 20kr/st

Hela priset går till guldforum.se

Är svart ett alternativ?

Nej, just den kepsen som är ute på auktion
måste man svärta ner själv ifall man föredrar svart.

Ok, efter en vecka kanske den är svart. ;)

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Mabbe

Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 18:02:38
Citat från: morgondagensGULD skrivet 07 Juni, 2014, 17:56:02
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 14:37:17
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06

Auktion just nu.

Utropspris 20kr/st

Hela priset går till guldforum.se

Är svart ett alternativ?

Nej, just den kepsen som är ute på auktion
måste man svärta ner själv ifall man föredrar svart.

Ok, efter en vecka kanske den är svart. ;)
Hmmm inte ska du stå på huvet i dina
Gropar.
Allt som glimmar är inte guld.

Pappagoran

Citat från: Mabbe skrivet 07 Juni, 2014, 21:37:06
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 18:02:38
Citat från: morgondagensGULD skrivet 07 Juni, 2014, 17:56:02
Citat från: Pappagoran skrivet 07 Juni, 2014, 14:37:17
Citat från: morgondagensGULD skrivet 05 Juni, 2014, 12:45:06

Auktion just nu.

Utropspris 20kr/st

Hela priset går till guldforum.se

Är svart ett alternativ?

Nej, just den kepsen som är ute på auktion
måste man svärta ner själv ifall man föredrar svart.

Ok, efter en vecka kanske den är svart. ;)
Hmmm inte ska du stå på huvet i dina
Gropar.

Ibland måste man ner med huvudet för att nå botten.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

morgondagensGULD


Inom ett dygn stänger auktionerna för de två persedlarna
som jag sponsrar Guldforum med.

Observera att betalningen går direkt och oavkortat till Guldforum
och inte till mig.

Jag levererar bara varorna till dig/er som vinner auktionerna.

Nugget

#51
Hej på er...

Jag håller på att öppna en ny "Butik" för jag gillade inte den andra som vi har nu.

Kolla in på: http://butik.guldforum.se/

Och tyck till vad ni tycker om utseende och vad vi borde ha i butiken.

Dom som fortfarande vill sälja sina saker i en annons kan göra detta under "Auktioner" och välja att sälja som "Annons" istället för "Auktioner". Den gamla butiken kommer att avvecklas med tiden.

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod