Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

För er som inte orkar med geologin.

Startat av Gruvfogden, 25 September, 2013, 20:37:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Vet inte om man ska skratta eller gråta. Ibland har dumheten inga gränser.
Här kommer det slutgiltiga beviset att geologi bara är humbug och detta bevisas med hjälp av..... just det, bibeln.
http://creation.com/golden-evidence-of-the-genesis-flood-swedish
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Pappagoran

Unbelievable! Ska det nu blandas in region i det här också?
Nä skit i det. Jag tror alla har sin egen religion, mer eller mindre. Min religion är att inte vara som alla
andra, och resten av världens religion har således blivit att inte vara som mig!  :D

So in short, me against the unbelievers ;) The big question is what I believe.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

iller

Kreationism.. usch o fy.. dummare folk får man leta efter.. De säger att allt är skapat och måste vara skapat av en gud.. ok vem skapade då gud?
:P

Nej har inget emot religösa personer (förutom fundamentalister och kreationister) Religions institutioner har jag dock en del emot ie de som säger sig stå för religionen typ kyrkan som vatikanen osv.. iofs nya påven verkar ju inte vara helt tom i bollen dock. :) 

flexa

Som boende här i Småland (nästan bibelbältet) tycker jag det låter som en super idé! Ska man tolka det som att guds gåva är begravd på kyrkogårdar? Vad tror du dödgrävaren?  >:D

Pappagoran

Var och en är sin egen gud! Men ibland träffar du någon du kan respektera och se upp till och
till och med se som en "gud"! Inte allt för vanligt men det händer.

På tal om Gud läste jag att ateisterna nu bygger en egen kyrka. Så det visar sig att vara icke troende
också är en religion, vart fan är man på väg?
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Dejamm

Ateister tror ju också... De tror ju inte att det finns en Gud. Det är kanske det som de skall dyrka.. ;)

Jag är också troende. Jag tror det finns guld i nån bäck i norra Bohuslän. Fast jag behöver ingen kyrka för min tro.... Bara en lång spade, sikt och rökelser .... Öööö sorry  , vaskpanna skall det vara.

Hanz0n

Citat från: Dejamm skrivet 26 September, 2013, 06:49:58
Ateister tror ju också... De tror ju inte att det finns en Gud. Det är kanske det som de skall dyrka.. ;)

Jag är också troende. Jag tror det finns guld i nån bäck i norra Bohuslän. Fast jag behöver ingen kyrka för min tro.... Bara en lång spade, sikt och rökelser .... Öööö sorry  , vaskpanna skall det vara.

Word Man!!!

Dödgrävarn

Citat från: flexa skrivet 25 September, 2013, 22:13:41
Som boende här i Småland (nästan bibelbältet) tycker jag det låter som en super idé! Ska man tolka det som att guds gåva är begravd på kyrkogårdar? Vad tror du dödgrävaren?  >:D
Ja. guld tänder finns det säker gott om iaf  :D

Dejamm

Ja. guld tänder finns det säker gott om iaf  :D
[/quote]

Tänk att vaska fram några guldtänder.... Då är man nog på fel plats.  ;)

flexa

Jag sålde faktiskt mammas guldtänder (hon är vid liv) och köpte en häst för pengarna  :))
Hon investerade i skruvade tänder istället...

TGB11

Jag slipade faktiskt in en guld krona i en lapis lazulis när min mor tog bort sin ,hon blev jätte glad .