Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Så här bra fungerar gold cube.

Startat av elgreba, 23 Juli, 2013, 23:09:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

elgreba

Provade koncentrat (enbart svartsand)  idag och körde igenom det med hjälp av den omtalade gold cube.. Här har ni resultatet..

Slutsats. Tar allt smått guld utan någon som helst problem och det går snabbt att mata på jämfört med blue bowl. Mycket imponerande må jag säga! :)

/Andreas
/Andreas

BASSO

Kul att även du är nöjd med den. Tror faktiskt inte jag har hört något negativt om den, någonsin. Har själv tänkt att köpa en för att köra återcirkulerande vid "torra prospekteringar" och självklart till koncentrat. Mvh basso.
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

iller

Som jag sa på Facebook så kan ni mata på avsevärt snabbare. En trädgårdsspade åt gången är inget problem.

Gruvfogden

Ja för fan, mata på snabbare. Den tar 450 kg i timman.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

elgreba

Jo, vi vet att det går att "köra snabbare" men som sagt detta var ett test. Det guld som vi hittar är väldigt smått, ca 0,1-1mm som bäst. Man vill ju se att det fungerar vilket det gjorde kockrent! :) Kanon. 5 vaskare arslen av 5 möjliga!

Mvh Andreas
/Andreas