Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Paydirt.se i nya lokaler

Startat av Guldbob, 16 Februari, 2016, 17:19:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Guldbob

Nu flyttar Paydirt.se till nya större lokaler. Samma telefon, samma postadress men ny besöksadress.
När vi började 2014 så höll vi hus hemma, men det växte vi snabbt ut ur och lånade lite tillfälliga lokaler under 2015 av min dotter.
Lokaler i Karlsborg är svårt att få, men vi har nu lyckats få tag på rejäla lokaler på gamla flottiljen hos en av våra leverantörer.
Vi hoppas att få bli här under några år, nära till "stora" vägen, nära till post, schenker och Dhl.
Inte minst nära till våra duktiga tillverkare  :)
Välkomna!
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

GuldUgglan

Citat från: Guldbob skrivet 16 Februari, 2016, 17:19:25
Nu flyttar Paydirt.se till nya större lokaler. Samma telefon, samma postadress men ny besöksadress.
När vi började 2014 så höll vi hus hemma, men det växte vi snabbt ut ur och lånade lite tillfälliga lokaler under 2015 av min dotter.
Lokaler i Karlsborg är svårt att få, men vi har nu lyckats få tag på rejäla lokaler på gamla flottiljen hos en av våra leverantörer.
Vi hoppas att få bli här under några år, nära till "stora" vägen, nära till post, schenker och Dhl.
Välkomna!

"Nära".. vad är "nära" när man ligger så ocentralt som ni gör.
Se var den geologiska mittpunkten är, och var guldet finns i Sverige. Det är där ni skall vara ju ;)
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Guldbob

Citat från: GuldUgglan skrivet 16 Februari, 2016, 17:31:34
Citat från: Guldbob skrivet 16 Februari, 2016, 17:19:25
Välkomna!

"Nära".. vad är "nära" när man ligger så ocentralt som ni gör.
Se var den geologiska mittpunkten är, och var guldet finns i Sverige. Det är där ni skall vara ju ;)
Jodå, vi finns även där, har en stuga på Björnberget, mellan Hoting och Dorotea.
Men hur man än vrider och vänder på det så skulle jag helst bo på Kanarieöarna eller liknande med behagligt klimat året runt. Nu har jag inte råd med det och blir kvar i Sverige några år till :P
Läget i Karlsborg, "Sveriges reservhuvudstad" är ganska ok. Härifrån servar/utbildar vi massor med hugade prospektörer/Guldgravare med lämplig, bra utrustning.
Välkommen!

Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se