Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

På fredag bär det av till ädelfors

Startat av vaskaholic, 24 Maj, 2015, 21:18:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

vaskaholic

som det ser ut just nu men det kan ju ändra sig tyvärr.
Skitvaskning på er.

Pappagoran

Citat från: lasse e skrivet 24 Maj, 2015, 21:18:34
som det ser ut just nu men det kan ju ändra sig tyvärr.

Du får göra som mig @Lasse e  Istället för att skriva att jag ska åka om en vecka skriver du: Nu är jag i Ädelfors  ;D
En vecka senare skriver du: Jag är fortfarande i Ädelfors och har planer på att åka hem ........ sen!
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

vaskaholic

Citat från: Pappagoran skrivet 24 Maj, 2015, 21:58:03

Du får göra som mig @Lasse e  Istället för att skriva att jag ska åka om en vecka skriver du: Nu är jag i Ädelfors  ;D
En vecka senare skriver du: Jag är fortfarande i Ädelfors och har planer på att åka hem ........ sen!
MMm det kan jag göra kommer du ned till ädelfors i helgen eller ringer du mig så vi kan lösa benen.
Skitvaskning på er.

Pappagoran

Citat från: lasse e skrivet 24 Maj, 2015, 22:12:21
Citat från: Pappagoran skrivet 24 Maj, 2015, 21:58:03

MMm det kan jag göra kommer du ned till ädelfors i helgen eller ringer du mig så vi kan lösa benen.

Tror inte det kan bli Ädelfors i helgen för mig. Ringer gör jag ogärna men PM och skriva är jag bra på.

vaskaholic

Citat från: Pappagoran skrivet 24 Maj, 2015, 22:23:40
Tror inte det kan bli Ädelfors i helgen för mig. Ringer gör jag ogärna men PM och skriva är jag bra på.
Försöker bara lösa hur dina ben ska nå fram till dig.Aja det är kanske inte svårare än att åka till rimforsa rycka första bästa skäggiga man och skrika är det du som ska ha ben.
Skitvaskning på er.

Pappagoran

Citat från: lasse e skrivet 24 Maj, 2015, 22:27:56
Citat från: Pappagoran skrivet 24 Maj, 2015, 22:23:40
Försöker bara lösa hur dina ben ska nå fram till dig.Aja det är kanske inte svårare än att åka till rimforsa rycka första bästa skäggiga man och skrika är det du som ska ha ben.

Ha ha, vem är skäggig? Närmaste vägen till Ädelfors från dig är just via Rimforsa! Eller hur hade du tänkt åka?

piggis

Över Värnamo åker jag och Johan på fredag, Hoffmans kommer också upp!!!

vaskaholic

Vid lunchtid imorgon bär det av får se om jag hittar nåt jäkla skägg på vägen ned.
Skitvaskning på er.

vaskaholic

Det där var skojsigt som fasen fast drack nog för mycket öl och vaskade för lite helgen bara for iväg.
Skitvaskning på er.

HANNU

Citat från: vaskaholic skrivet 31 Maj, 2015, 17:31:31
Det där var skojsigt som fasen fast drack nog för mycket öl och vaskade för lite helgen bara for iväg.
Typiskt Guldforumare
Stå på dig, annars gör nån annan det.

vaskaholic

Citat från: HANNU skrivet 31 Maj, 2015, 18:33:30
Citat från: vaskaholic skrivet 31 Maj, 2015, 17:31:31
Typiskt Guldforumare
Verkar inte bättre vissa hade bärsen öppnad kl 0800.Jag höll ut lite längre.
Skitvaskning på er.