Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Sälja på forumet.

Startat av Gruvfogden, 31 Maj, 2015, 19:57:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Ärade admins.
Jag tycker forumet börjar svämma över av trådar där det säljs grejer. Vore det inte på sin plats att ta bort köp och sälj i forumet och istället bara ha kvar köpes för folk som efterlyser grejer. De som vill sälja kan lägga in en annons istället. På så sätt hålls forumet renare.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

GuldUgglan

Jag störs inte av det. Tycker det är bra om man skiljer på mer varaktig försäljning av nya grejer eller om någon vill avyttra sin gamla ränna... Tycker fler inlägg på forumet är bara plus. Behövs för att hålla forumet vid liv.. Vi får ju inte somna in och tyna bort.. ;)

Såg nu flera dagar efter att detta inlägget riktade sig till admins..
Ursäkta @Gruvfogden att jag skrev min åsikt  ::)
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

iller

Jag håller med er båda. Jag anser att har man en "butik" och säljer något, köp annonsutrymme och gör inga poster om det. Post kan man göra en om man får in något nytt i lager tex.

Ska man sälja sin ränna etc så får man såklart göra en post om det.

johanssonsan

Köp och Sälj håller till under Privata annonser.