Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Men vänta nu, denna serie har jag inte hört om?

Startat av maxibazze (Max), 11 November, 2014, 17:16:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

maxibazze (Max)

"Klondike" på HBO.

"Efter att de har tagit examen reser två vänner tusentals kilometer til Dawson city sommaren 1897 i hopp om att bli rika på att hitta guld i Klondike."

Tankar? Någon som ser denna?
______ _          _          ______
|   ___   |         | |          |         \
|_____| |_____| |_____ |_____/

BrianIce

Citat från: maxibazze (Max) skrivet 11 November, 2014, 17:16:29
"Klondike" på HBO.

"Efter att de har tagit examen reser två vänner tusentals kilometer til Dawson city sommaren 1897 i hopp om att bli rika på att hitta guld i Klondike."

Tankar? Någon som ser denna?

Rekommenderas starkt. Kanske inte så mycket detaljer kring just guldgrävandet som vi här skulle önska, men det kan man ju kanske inte vänta sig av en dramaserie.

Finns även tillgänglig på viaplay.se
HBO har 14 dagars gratis testperiod, Viaplay har en månad. Bara att välja alltså :) Har du smartTV så är nog den extremt mkt lättare  inloggningen i HBO en anledning att köra på det (iaf på en Samsung 2011, kan inte uttala mig om andra)

/Brian
I lurk, Therefore I am

Hardgolder

En bra serie som är värd att se. Har du inte via play eller något annat av dessa play tjänster, Så finns serien o ladda ner på det flesta torrent sidor om du kan sådant ;) :)

johanssonsan

Ingen torrent   C:-)  Dock kan jag rekommendera att ladda ner AdBlock för att slippa all reklam.

http://www.tvmuse.com/tv-shows/Klondike_36143/season_1/episode_1/

bland Comments finns fler länkar. Som tex :  http://vodlocker.com/l0yp83x99thf

maxibazze (Max)

______ _          _          ______
|   ___   |         | |          |         \
|_____| |_____| |_____ |_____/