Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Hjälp med utvärdering av en ny produkt (ej guldrelaterat).

Startat av Gruvfogden, 15 Januari, 2017, 11:34:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Hej på er.

Som ett led i min rastlöshet så har jag nu startat ett litet projekt som håller sig inom ämnet "god dryck" och skulle behöva hjälp med att få till en liten smakpanel.

Jaha, "god dryck" säger ni och tänker på hembränt. Men nej då. Inget sådant är det.

Jag skulle behöva 4-5 personer som gillar Gin och Tonic för att utvärdera och ge smakråd om en produkt.

Jo just det ja. Som den observanta kanske redan har sett så har jag postat detta under Ditt och Datt då det inte är guldrelaterat.

// Los Fogdos
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Northdigger

Gruvfogden

Citat från: Northdigger skrivet 15 Januari, 2017, 11:36:02
Berätta lite mer hur du tänkt kring dedär...

Nix :)
Produktutveckling måste ju hållas hemligt ;)

Nåväl. Om ni är intresserade så kan ni komma med i en smakpanel. Denna smakpanel får ett paket med produkten, ett formulär att fylla i (på papper och/eller digitalt) där en del frågor ställs om produkten.
Som tack för hjälpen så får ni sedan en fin presentbox när och om produkten kommer ut på marknaden.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

BarbieOnWeed

Gruvfogden

newstream

Spade, ett undervärderat redskap.

piggis

Piggis ställer upp

Skickat från min SM-G870F via Tapatalk

Michael Hillbom / Skidmark

Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

fettokissen

Finns det plats kvar i panelen, så ställer jag gärna upp.

DelsboPeter

Gruvfogden

Tackar för gensvaret. Då har jag dom jag behöver. Mer info kommer via PM under veckan.