Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

SM i Lannavaara

Startat av Gruvfogden, 30 Maj, 2015, 20:52:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

johanssonsan


GuldUgglan

Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

johanssonsan

Läs längre ner på sidan så finner du kontakt info:

Kristallen AB, Guldvaskarvägen 4, 980 13 Lannavaara
Tel: 0981-310 60 info@kristallen.com


Gruvfogden

Skulle lägga upp mer info igår men det blev inte så. Nån jävel bjöd på bärs istället.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Tjirogadd (GTW-MK)

Citat från: Gruvfogden skrivet 12 Juli, 2015, 14:42:49
Skulle lägga upp mer info igår men det blev inte så. Nån jävel bjöd på bärs istället.

Men fy, så elakt av den jäveln  ;)
Allt är inte guld som glimmar - 99% är svartsand.

johanssonsan

Citat från: Gruvfogden skrivet 12 Juli, 2015, 14:42:49
Skulle lägga upp mer info igår men det blev inte så. Nån jävel bjöd på bärs istället.

Gött. Sådana tilltag gör en till Svensk Mästare.   :o

Gruvfogden

Infaustus tog hem titeln i Herrar. Jag, Danskjavel och Mattias Lomvik tog hem titeln i lag. Infaustus 3:a och jag 4:a i Klassisk panna. Ja det är vad jag kommer ihåg nu.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Glimmer

Citat från: Gruvfogden skrivet 12 Juli, 2015, 15:30:18
Infaustus tog hem titeln i Herrar. Jag, Danskjavel och Mattias Lomvik tog hem titeln i lag. Infaustus 3:a och jag 4:a i Klassisk panna. Ja det är vad jag kommer ihåg nu.
Ett stort grattis till alla!
/Glimmer

newstream

Ja ett stort grattis till er, å lycka nu till i Finland
Spade, ett undervärderat redskap.

newstream

Ja ett stort grattis till er, å lycka nu till i Finland
Spade, ett undervärderat redskap.

HANNU

Grattis. Skall heja på er här i Tankavaara, med svenskt flacka.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod