Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Matta

Startat av Malmberg, 04 September, 2016, 22:40:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Malmberg

Någon som har försökt sig på en sån här matta ngn gång?

GuldUgglan

Den ser bra ut.
Är det bilmatte storlek på rutorna?
Hur tjock är mattan?
Är tveksam till att de små räfflorna gör nån nytta.
Men de borde ju inte heller göra mattan sämre. :)
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Malmberg

Ja det är Biltema som jag skurit ur rutorna på. Så finribbat i botten. Ska bli kul att se den in action. Ska bara hitta ngt bra lim som vulkar. Vanligt kontaktlim funkade inte.

HANNU

#3
Citat från: Malmberg skrivet 05 September, 2016, 07:58:41
Ja det är Biltema som jag skurit ur rutorna på. Så finribbat i botten. Ska bli kul att se den in action. Ska bara hitta ngt bra lim som vulkar. Vanligt kontaktlim funkade inte.
Se på tråd Riktigt bra lim.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

GuldUgglan

Citat från: Malmberg skrivet 05 September, 2016, 07:58:41
Ja det är Biltema som jag skurit ur rutorna på. Så finribbat i botten. Ska bli kul att se den in action. Ska bara hitta ngt bra lim som vulkar. Vanligt kontaktlim funkade inte.

Aha.. Ok.
Trodde det var nån färdig matta som du hittat.
Det blir säkert bra. Kom med rapporten när du testat.
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod