Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Kan verka vara ett pissproblem

Startat av Pappagoran, 28 Oktober, 2013, 18:34:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

klyvar

Självklart ska man gå till läkare om man känner att man behöver det. I ditt fall måste det vara bra att ha koll på sitt PSA värde.

Pappagoran

Tack allla som kommenterat detta "pissinlägg"

Trodde inte det skulle bli så många synpunkter på detta men jag får väl nu resa mig upp från toan
och göra något åt saken då jag nu känner mig lite väckt. Tack alla!
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Blixten

Citat från: Pappagoran skrivet 31 Oktober, 2013, 14:07:21
Tack allla som kommenterat detta "pissinlägg"

Trodde inte det skulle bli så många synpunkter på detta men jag får väl nu resa mig upp från toan
och göra något åt saken då jag nu känner mig lite väckt. Tack alla!

Det tycker jag låter alldeles utmärkt!:)
Gräv gräv och åter gräv

robowich

Hej PappaG!
Min pappa har prodtatacanser och har haft det sedan 2004. Han mår toppen och fiskar, plockar svamp snickrar och står i. Det hela började med att en golfkompis till honom fick diagnosen och sa till alla i golfgänget att gå och testa sig. Farsan hade fått lite sämre tryck i strålen så han tänkte att jag går väl till hälsocentralen och kollar då...
Min värld rasade samman när min far, min stora förebild och mentor ringde och berättade att han hade prostatacanser. Jag trodde att farsan skulle dö inom kort och lämna mig i sticket.
Snart fick jag dock klart för mig hur bra de kan behandla denna sjukdom bara man upptäcker det i tid. Jag tror faktiskt inte gubben dör av canser längre, han är 74 år och far runt som en 30 åring. Jag blir inte förvånad om han drunknar på skotren uppe på någon fjällsjö, men lite brydd blir jag om cansern hinner ta honom innan kung Bore eller Indalsälven.

Lycka till PappaG
/Robert
Audere est Facere