På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!
Ja, där ser man, jag som trodde att torkarmotorer var nästan "odödliga"
Om någon är bättre på det här med elektriska motorer får ni gärna förklara varför motorn gick sönder som den gjorde.
Citat från: Osmiridium skrivet 04 Maj, 2022, 14:53:36PS @Nugget jag försökte lägga till bilden som attachment men fick en hel skärm av röd error text, men det funkade att lägga upp den i multimedia iställetOk, tack för info. vi ska lösa detta![]()
Citat från: Grävmaskinisten skrivet 10 Maj, 2022, 08:32:40När tror du att grupper kommer tillbaka?
Sidan skapades på 0.143 sekunder med 29 databasfrågor.