Guldforum.se
Huvudforum => Tävlingar- Evenemang => Ämnet startat av: Gruvfogden skrivet 15 Augusti, 2013, 20:30:16
På lördag drar VM i guldvaskning igång i Italien. Tänkte därför med denna tråd önska vår nuvarande Svenska och Finska mästare INFAUSTUS ett stort lycka till.
Då hoppas vi på Guld & håller tummarna! Lycka till Infa!
Häftigt! Lycka till!
Inte behövs det något "lycka till". Fixar han finnarna på deras hemmaplan så är VM-guldet redan hemma i Svedala! 8)
Hmmm, hoppas jag iaf.. Så lycka till där nere i Europas stövel! Vi håller alla tummarna för dig!
/Brian
ja lycka till infa! kick some Italien butts
Ja det gick inte så bra,fick nån typ av nerv förlamning i höger armen så jag kunde inte lyfta den en mm,blev 12a i klassika finalen och försvann i semi i pro men.
Men nästa år då jävlar är de ju nästan på hemmaplan så då ska det tränas.