Guldforum.se
Huvudforum => Tävlingar- Evenemang => Ämnet startat av: johanssonsan skrivet 29 Juli, 2013, 08:31:48
Några bilder från SM i guldvaskning. Härligt arrangemang med vaskartävlingar hela helgen.
Mineralmässan gick samtidigt med ett tiotal tält mitt i byn.
(//)
Fler bilder
(//)
Ett par från Mineralmässan
(//)
Fyller på med en filmsnutt:
http://youtu.be/V__7rnWAQs4 (http://youtu.be/V__7rnWAQs4)
Passar på att flika in ett Grattis till Infaustus som tog hem guldet i två klasser (traditionell och herrar).
Lycka till på VM senare i höst.