Guldforum.se
Huvudforum => Butiken => Ämnet startat av: Vedpelle skrivet 22 Juni, 2025, 08:11:38
Har samlat på mig en hel del guld från mina somrar I finska lappland.mindre och en stor om 46 gram.har även 1 honda vattenpump. Torrdräkt samt en ugn för att smälta guld till salu..Pelle nylen.örebro.0708295748