Guldforum.se

Huvudforum => Manicker => Fungerande manicker => Ämnet startat av: maxibazze (Max) skrivet 25 Maj, 2019, 15:55:37

Titel: Garrett gold guzzler funkar tydligen på PET
Skrivet av: maxibazze (Max) skrivet 25 Maj, 2019, 15:55:37
Funkar helt ok att sätta munstycket på en PET-flaska, varför man nu skulle vilja göra det  :))
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190525/1ec9f3354749b184664db3b9665898db.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190525/b3e6d694a462ba289f857ad55fa56736.jpg)

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod