Guldforum.se
Huvudforum => Tävlingar- Evenemang => Kommande tävlingar => Ämnet startat av: Gruvfogden skrivet 07 September, 2016, 09:56:32
På måndag drar VM i Placerville igång. Det blir en hel del svenskar som åker i år många av dom finns här på forumet. Som det ser ut nu så kommer det att sändas en hel del live via FB. Mer info kommer.
Det se bra ut för Sverige i år då några av oss har gjort tider på 50 sekunder och till och med under det.
Håll utkik här i tråden för mer info.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Livesändningarna kommer att ske via Swedish Nuggets på FB.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
En familj från Torneo van sju guldmedaljer.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001265714.html
Åtta faldig finsk mästare denna Keränen. 2015 van han @Infaustus (http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=profile;u=311) , Matias Groon med en sekund.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/796420/Kullanhuuhdonnan+mestaruudet+Tornioon+ja+Ouluun
Man kan ju säga att dom "vaskade" fram medaljerna då. Haha. 😀